خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم بوندسلیگا آلمان

ادامه یکه‌تازی لورکوزن در کورس قهرمانی بوندس‌لیگا

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۶۵۶

شاگردان ژابی آلونسو با کسب یک پیروزی دیگر جای پای‌ خود در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را محکم کردند.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23 به وقت تهران در ورزشگاه بی‌‌آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات، پذیرای تیم ماینتس بود و تیم ماقبل آخر جدول را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

لورکوزن خیلی زود و در همان دقیقه سوم مسابقه توسط ستاره سوئیسی‌اش گرانیت ژاکا به گل رسید، هرچند خیلی زود هم گل تساوی را دریافت کرد. این گل را دومنیک کهر در دقیقه 8 برای تیم ماینتس به ثمر رساند.

در دقیقه 68 میزبان دومین گلش را توسط رابرت آندریخ به ثمر رساند، اما این بار میهمان نتوانست گل خورده را پاسخ دهد و در دقیقه 80 نیز با اخراج هافبک هجومی‌اش یسیچ گینگام 10 نفره شد.

با این نتیجه لورکوزن نوزدهمین برد خود را کسب کرد و ضمن ادامه دادن به روند شکست ناپذیری‌اش در جدول 61 امتیازی شد و فاصله خود را با بایرن مونیخ رده دومی به 11 امتیاز افزایش داد البته با یک بازی بیشتر.

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌سوم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) چهار مسابقه همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اشتوتگارت - کلن

مونشن‌گلادباخ - بوخوم

وردربرمن - دارمشتات

یونیون برلین - هایدنهایم

همچنین از ساعت 21 در مهمترین بازی هفته، بایرن مونیخ میزبان لایپزیگ است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز