خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن؛ رونمایی از چهره ناشناس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۲۶۰

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام (خلیج فارس) از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ذوب‌آهن خواهد رفت.

شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی پای به این دیدار خواهند گذاشت که بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک، در هفته گذشته با گل‌های عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی با نتیجه ۲ بر صفر در ورزشگاه آزادی تراکتور را شکست داند و با ۳۳ امتیاز پایین‌تر از استقلال در رده دوم جدول قرار بگیرند. پرسپولیس در ۵ دیدار اخیر خود ۳ برد کسب کرده و در یک بازی به تساوی رسیده و برابر شاگردان مجتبی حسینی در اراک شکست خورد.

قرمزها در ۵ تقابل اخیر خود با ذوب‌آهن در دو بازی موفق شدند این تیم را شکست دهند و در ۳ بازی دیگر نیز بازی با نتیجه تساوی رضایت دادند. آخرین برد سرخ‌پوشان در خانه گاندوها به بیست و هفتم دی ماه سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد که با گل‌های مهدی عبدی و وحید امیری موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر ذوبی‌ها را شکست دهند.

با توجه به پیروزی ارزشمند استقلال تهران در این هفته برابر سپاهان اصفهان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی، پرسپولیس برای اینکه از کورس قهرمانی جا نماند نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی حساس دارد.

 

با جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی از جمع قرمزها و خالی شدن لیست این تیم، باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکنان خارجی خود یعنی عبدالکریم حسن و اوستون اورنوف را ثبت کرد و می‌تواند از این بازیکنان در بازی با ذوب‌آهن استفاده کند. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی نیز به دلیل مصدومیت همچنان غایب هستند.

اوسمار ویرا با توجه به محرومیت علیرضا بیرانوند در این بازی حساس سنگربان ملی‌پوش خود را در اختیار ندارد. از همین رو امیررضا رفیعی در این دیدار حساس مسئولیت حفاظت از دروازه سرخ‌پوشان را بر عهده دارد. گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست قرار دارد.

مسعود ریگی در این دیدار در پست ۶ توپ خواهد زد و سروش رفیعی نیز طراح حملات پرسپولیس خواهد بود. سعید صادقی و مهدی ترابی نیز همچون بازی‌های گذشته دو بال راست و چپ پرسپولیس در این دیدار حساس هستند. امید عالیشاه جلوی این بازیکنان قرار دارد و به عنوان بازیکن آزاد در ترکیب سرخ‌پوشان قرار دارد. عیسی آل‌کثیر نیز که با گلزنی به ترکیب پرسپولیس بازگشته در این بازی در نوک خط حمله قرار دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ذوب‌آهن:

امیررضا رفیعی - گئورگی گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - علی نعمتی - دانیال اسماعیلی‌فر- مسعود ریگی - سروش رفیعی - سعید صادقی - مهدی ترابی - امید عالیشاه - عیسی آل‌کثیر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز