خبرگزاری کار ایران

آنسو فاتی در لیست فروش

راه حل پیچیده بارسلونا برای حل مشکلات مالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۸۴

در شرایطی که بارسلونا به دنبال جایگزین ژاوی برای نیمکت این تیم است، شاید مدیران بارسا برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای خرید بازیکنان جدید، مجبور به فروش برخی از بازیکنان خود شوند.

به گزارش ایلنا، تابستان سخت و مهمی پیش روی بارسلونا از جهات مختلف است. باید به پیشرفت شرایط اقتصادی‌شان ادامه دهند که همچنان آشفته و نابسامان است. در عین حال، باید بازیکنان جدید بخرند و این چیزی است که مربی جدید-هر که باشد- قبل از آمدنش از باشگاه درخواست می‌کند و چاره‌ای جز پاسخ به این خواسته ندارند. برای اینکه هر دو اتفاق رقم بخورد، باید بازیکنانی را به فروش برسانند. یکی از کسانی که فروشش می‌تواند کمی از مشکلات بارسلونا را حل کند، آنسو فاتی است. مهاجم 21 ساله فصل سختی را در برایتون سپری کرده چون سه ماه آن را به دلیل مصدومیت ساق پا از دست داده است. او حالا آمادگی لازم را به دست آورده و امیدوار است به تیم لیگ برتری کمک کند فصل را در بهترین شرایط ممکن به پایان برساند.

فاتی فصل قبل به تیم روبرتو دی زربی قرض داده شد چون مورد توجه ژاوی هرناندس قرار نداشت. با آنکه مربی بارسلونا اعلام کرده در پایان فصل از تیم جدا می‌شود اما رسانه‌های تخصصی نقل و انتقالات در فوتبال اسپانیا می‌گویند فاتی جایی در تیم اول فصل بعد هم ندارد و به احتمال زیاد به فروش می‌رسد. در همین گزارش‌ها آمده است که بارسلونا بابت فروش او از هر باشگاهی که بخواهد این بازیکن را در اختیار داشته باشد، حداقل 40 میلیون یورو مطالبه می‌کند. اما بارسلونا باید از فروش عجولانه او خودداری کند چون لیاقتش را دارد که در پیش فصل توانایی‌اش را به مربی بعدی بارسا ثابت کند؛ به خصوص با توجه به مشکلاتی که بارسا در بال چپ دارد و دستش در این پست باز نیست بویژه اگر ژوائو فلیکس به اتلتیکومادرید برگردد. به هر حال اگر بارسلونا تصمیم به فروش فاتی بگیرد، 40 میلیون یورو مبلغ منصفانه‌ای برای او است. او هنوز خیلی جوان است و به خوبی می‌تواند استعداد شگفت‌انگیزی که باعث شد در 16 سالگی به تیم اول باشگاه راه پیدا کند، پیشرفت دهد و در خدمت تیم قرار دهد. از طرف دیگر در چند فصل اخیر بسیار پرفراز و نشیب بوده و گذاشتن قیمتی بالاتر مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

فاتی آشکارا گفته ترجیحش ماندن در بارسلونا است و می‌خواهد ثابت کند شایستگی یک فرصت دیگر در این تیم را دارد هر چند ممکن است آن را به دست نیاورد. بعضی می‌گویند باید به او این فرصت را داد و ممکن است با آمدن مربی جدید شرایط بهتری برایش فراهم شود. اما مشکلات مالی بارسلونا بهتر نشده و شاید بارسلونا مجبور به تصمیم‌گیری درباره آینده شود قبل از آنکه مربی جدید فرصت ارزیابی اوضاع را فراهم کند.

سه آلمانی و یک ایتالیایی

تلاش برای یافتن مربی بعدی بارسلونا شدت بیشتری پیدا کرده است و نام‌های زیادی در ارتباط با این تیم مطرح شده‌اند که آخرین آنها بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی، سیمونه اینتزاگی، مربی اینترمیلان است هرچند او در فهرست چهارنفره فعلی برای جانشینی ژاوی قرار ندارد. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا مدیریت فرایند انتخاب جانشین ژاوی را شروع کرده است و بر اساس گزارش اسپورت کاتالونیا، فهرست چهار نفره او شامل روبرتو دی زربی، هانسی فلیک، توماس توخل و یولیان ناگلسمان می‌شود. سه‌تای آخر در تابستان در دسترس خواهند بود(البته اگر اتفاقی تا آن موقع رخ ندهد)، اما بارسلونا برای دی زربی باید با برایتون وارد مذاکره شود. شرایط مالی بارسلونا احتمالاً روی تلاش برای شکار این مربی ایتالیایی که به نظر می‌رسد گزینه اول بارسا است، تأثیر بگذارد. این مسأله، زمینه را برای سه آلمانی فراهم می‌کند به خصوص توخل و  ناگلسمان که گفته می‌شود علاقه زیادی برای کار در بارسا دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز