خبرگزاری کار ایران

مدافع محبوب استقلالی‌ها بعد از سه سال روبروی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۰۱

آخرین رو در رویی پیروز قربانی با پرسپولیس به لیگ بیستم برمی‌گردد؛ زمانی که در سایپا دستیار ابراهیم صادقی بود و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

به گزارش ایلنا، پس از انجام قرعه کشی جام حذفی، تیم های حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند. پرسپولیس نیز به عنوان قهرمان این جام در مرحله 1/16 نهایی با نفت و گاز گچساران دیدار خواهد کرد.

تیم گچسارانی که این فصل از لیگ دسته دوم فوتبال ایران به لیگ آزادگان صعود کرد، هم اکنون با سرمربیگری پیروز قربانی در رده ششم این جدول جای گرفته و توانسته عملکرد قابل دفاعی در سال اول حضور خود در لیگ آزادگان به نمایش بگذارد. این در حالی است که گچسارانی ها نیم نگاهی به لیگ برتری شدن در فصل آینده هم دارند.

 

اما آخرین بار پیروز قربانی که فصل بیستم رقابت های لیگ برتر در سایپا به عنوان دستیار ابراهیم صادقی فعالیت می‌کرد، در چارچوب هفته 16 ام مقابل پرسپولیس قرار گرفت که نهایتا 1-0 شکست خورد. در آن فصل پرسپولیس رفت و برگشت توانست 4 امتیاز از نارنجی پوشان بگیرد و در پایان فصل، پنجمین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت.

 

قربانی که با پیراهن استقلال در دربی 58 زننده گل 3 امتیازی و خاطره انگیز آبی ها بود، باید در قامت سرمربیگری نفت و گاز گچساران مقابل سرخپوشان قرار گیرد. حال باید دید در شرایطی که اوسمار در سومین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی به دنبال برد و صعود به یک هشتم نهایی است، آیا پیروز قربانی و شاگردانش می‌توانند در آزادی مقابل قهرمان این جام شگفتی ساز شوند یا خیر.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز