خبرگزاری کار ایران

آرسنال شانس قهرمانی لیورپول را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۲۰

سر کنی داگلیش، اسطوره لیورپول‌، نگران است روند مصدومیت‌های شاگردان یورگن کلوپ شانس قهرمانی را از آن‌ها بگیرد.

به گزارش ایلنا، سر کنی دالگلیش، اسطوره لیورپول، معتقد است که حضور سه تیم لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس در این فصل، گواهی بر کیفیت این رقابت‌هاست.

با وجود لیست طولانی مصدومان و همینطور رقابت‌هایی که باقی مانده، بازیکنان لیورپول در تلاش هستند که آخرین فصل یورگن کلوپ در این باشگاه به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

لیورپول هفته گذشته چلسی را دارد فینال جام اتحادیه شکست داد و امیدوار است قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را هم کسب کند اما رقبای سرسختی را پیش رو دارد.

دالگلیش که در پادکست نوتیپی‌تاپی فوتبال صحبت می‌کرد، هشدار داد که مصدومیت می تواند امیدهای قهرمانی لیورپول در لیگ برتر را کمرنگ کند.

اسطوره قرمزها گفت:"بزرگترین تهدید برای لیورپول می‌تواند مصدومیت باشد. نمی‌دانم چرا مردم فکر می‌کنند که آرسنال یک تهدید نیست؟ البته آن‌ها یک تهدید هستند، زیرا لیاقت این را دارند. هنوز زمان زیادی باقی مانده و اگر آرسنال شروع به بازگرداندن بازیکنان مصدوم خود کند و در مقابل هم لیورپول بازیکنان خود را همینطور از دست بدهد، این می‌تواند سرنوشت ساز باشد. معلوم است که منچسترسیتی در این کورس قرار دارد. داشتن 3 تیم با کیفیت عالی چیز خوبی است. شما در بسیاری از کشورها چنین چیزی را نمی‌بینید، درست است؟"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز