خبرگزاری کار ایران

سیتی با فتح دربی منچستر به تعقیب لیورپول ادامه داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۳۷۹

شاگردان پپ گواردیولا با تداوم بخشیدن به پیروزی‌های متوالی‌شان برابر رقیب همشهری، به تعقیب شانه‌به‌شانه صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

به گزارش ایلنا، مهمترین دیدار از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد میان دو تیم همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار شد که این بازی با برتری 3 بر یک منچسترسیتی خاتمه یافت.

یونایتد در حالی مانند دو فصل گذشته دست خالی خانه سیتی را ترک کرد که در دقیقه 8 با گلزنی مارکوس رشفورد، پیش افتاده بود و به لطف همین گل برنده هم به رختکن رفت اما در نیمه دوم ورق کاملاً به سود سیتی برگشت و این تیم با ثبت سه گل، تمام امتیازات را از چنگ همسایه قرمزپوش درآورد.

فیل فودن، ستاره این روزهای سیتی که در این اواخر گل‌های مهمی برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند، در این بازی دبل کرد. او ابتدا در دقیقه 56 و سپس در دقیقه 80 دروازه یونایتد را گشود تا تیمش کامبکی شیرین زده باشد. گل دقیقه 1+90 ارلینگ هالند هم حسن ختامی برای این بازگشت شیرین بود که خیال هواداران تیم میزبان را از بابت کسب نوزدهمین برد فصل آسوده کرد؛ بردی که آبی‌های شهر منچستر را 62 امتیازی کرد و به آنها اجازه داد با حداقل اختلاف به تعقیب لیورپول صدرنشین ادامه دهند.

به این ترتیب پنجمین باخت یونایتد در 6 دربی اخیر شهر منچستر در لیگ برتر انگلیس رقم خورد که به اندازه تعداد تمام باخت‌هایش در 13 نبردش با سیتی قبل از این 6 بازی است. شاگردان اریک تن‌هاخ با قبول یازدهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر انگلیس، 44 امتیازی ماندند و نتوانستند فاصله‌شان را با تاتنهام رده پنجمی که با یک بازی کمتر 50 امتیاز دارد، کاهش دهند.

در تنها بازی باقیمانده از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، آرسنال رده سومی میهمان شفیلدیونایتد خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز