خبرگزاری کار ایران

یاران حدادی مقابل مهرام شکست خوردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۳۸۸

هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال ایران با پیروزی تیم‌های مدعی طبیعت، مهرام و شهرداری گرگان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (یک‌شنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین مسابقه هفته، طبیعت تهران موفق شد برابر میزبان قدرتمندش، ذوب‌آهن اصفهان، با نتیجه ۸۲ - ۷۱ به پیروزی دست یابد.

در دیگر بازی مهم امروز شاگردان علی آرزومندی در تیم مهرام تهران، میزبان شاگردان حماد سامری در تیم نفت آبادان بودند که با نتیجه ۷۳ - ۶۸ مهمانانشان را شکست دادند تا یاران حامد حدادی را با باخت بدرقه کنند.

در دیگر بازی‌های امروز نیز لیموندیس شیراز مقابل آورتا ساری، شهرداری گرگان مقابل فولاد هرمزگان و کاله مازندران مقابل رعد پدافند هوایی به پیروزی دست یافتند.

در آخرین بازی این هفته هم که فردا (دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد، تیم مس کرمان به عنوان میزبان داربی کرمان، مقابل مس رفسنجان به میدان می‌رود تا پرونده هفته بیستم لیگ بسته شود.

نتایج پنج بازی امروز لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر رقم خورد:

ذوب‌آهن اصفهان ۷۱ – ۸۲ طبیعت تهران
مهرام تهران ۷۳ – ۶۸ نفت آبادان
لیموندیس شیراز ۹۱ – ۷۱ آورتا ساری
کاله مازندران ۱۱۷ – ۶۲ رعد پدافند هوایی
شهرداری گرگان ۹۶ – ۸۹ فولاد هرمزگان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز