خبرگزاری کار ایران

مدافع قهرمانی با تم برزیلی وارد می‌شود؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شاگردان پیروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۴۴۵

پرسپولیس بار دیگر شروع جام حذفی را با حریفی دسته اولی پیش رو دارد و اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی باید دید برنامه‌های اوسمار مقابل نفت و گاز گچساران چیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس فصل گذشته در جام حذفی با برتری برابر استقلال در فینال به مقام قهرمانی دست یافت تا سه‌گانه را از آن خود کند. آنها اکنون برای شروع دوباره این جام باید مقابل تیم دسته اولی نفت و گاز گچساران که هدایت آن برعهده پیروز قربانی مدافع اسبق استقلال است، رقابت کنند. 

اوسمار اما مسلما برای این بازی ریسک نخواهد کرد و با تمامی نفرات اصلی خود برابر حریف حاضر خواهد شد تا غافلگیری در گام اول برابر حریف ناشناخته و مقابل تماشاگران خودی، کار دستش ندهد.  

بازگشت بیرانوند جدی‌ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شود؛ دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از محرومیت از بازی مقابل ذوب‌آهن، در دیدار جام حذفی به ترکیب این تیم بازخواهد گشت تا اصلی‌ترین تغییر سرخ‌ها برابر حریف دسته اولی محسوب شود. در بازی با ذوب آهن و در غیاب بیرانوند امیر رفیعی جوان درون دروازه ایستاد و کار را با کلین شیت به پایان رساند اما برای این بازی حساس و چالش جدید، اوسمار قطعا به شماره یک خود اعتماد خواهد کرد.

خط دفاعی پرسپولیس هم البته بدون تغییر نخواهد بود؛ مصدومیت دو بازیکن باعث شده تا اوسمار دست به تغییراتی در این قسمت بزند. علی نعمتی که برای محافظت از دروازه پرسپولیس دست به اقدام پر ریسکی زد که ماحصل آن شکستگی سرش بود، در این بازی نیمکت نشین خواهد شد. اتفاقی که برای زننده تک گل بازی قبلی نیز احتمالش می‌رود و گئورگی گولسیانی نیز که با مصدومیت جزیی مواجه شده، در این بازی استراحت خواهد کرد. این مساله باعث خواهد تا ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس با حضور عبدالکریم حسن در سمت چپ و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست شکل گیرد و فرشاد فرجی نیز در کنار حسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی حضور یابند.

برای خط میانی شاید تصور کمترین تغییر را بشود کرد؛ مسعود ریگی و سروش رفیعی در پست ۶ و ۱۰ حاضر خواهند شد و مهدی ترابی نیز به عنوان وینگر در این بازی به کار گرفته می‌شود. اما شاید بزرگ‌ترین ابهام مربوط به حضور سعید صادقی باشد و باید دید اینبار اوسمار از اورونوف در ترکیب اصلی بهره می‌برد یا همانند بازی قبلی او را به عنوان جانشین و بازیکن ذخیره به کار می‌گیرد. با این حال با توجه به نمایش هفته گذشته این هافبک ازبکستانی بعید نیست او اولین تجربه حضور فیکس در ترکیب سرخپوشان را در جام حذفی پشت سر بگذارد.

برای خط حمله نیز عیسی آل کثیر و امید عالیشاه مدنظر سرمربی برزیلی خواهند بود. عالیشاه به عنوان کاپیتان آماده این روزهای پرسپولیس آخرین گل این تیم در جام حذفی را هم به نام خود کرده است و با گل این بازیکن برابر استقلال، سرخ‌ها قهرمانی را جشن گرفتند. آل کثیر هم بعد از ناکامی در بازی قبلی برای جشن گل، اکنون چشم به دروازه حریف دسته اولی دارد و باید دید قادر خواهد بود دومین گل خود از زمان بازگشت دوباره را به ثمر برساند یا خیر.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس 

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف (سعید صادقی)، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر 

روی نیمکت هم پرسپولیس در این بازی مهره‌های جذابی مثل گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، ابوالفضل بابایی، میلاد سورگی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، وحید امیری، امیر رفیعی و … را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز