خبرگزاری کار ایران

رکوردزنی در لیگ برتر: ستاره سیتی شکست‌ناپذیر است!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۶۴

رودری ستاره منچسترسیتی با پشت سر گذاشتن اسطوره چلسی در بازی مقابل منچستریونایتد، رکورد 16 ساله لیگ برتر را شکست.

به گزارش ایلنا، رودری در شب برد منچسترسیتی مقابل منچستریونایتد یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و در این روند یک رکورد لیگ برتری را شکست. این هافبک در تمام 90 دقیقه دربی منچستر بازی کرد. سیتی در این بازی با گل‌های فیل فودن و ارلینگ هالند با نتیجه 3-1 برنده شد.

رودری از زمان شکست 1-0 سیتی مقابل تاتنهام در فوریه 2023، هنوز در یک بازی باشگاهی شکست نخورده است. از آن بازی، او 58 بار بدون شکست برای سیتی به میدان رفته است.

پس از اخراج این بازیکن اسپانیایی مقابل ناتینگهام فارست در سپتامبر، سیتی هر سه بازی‌ای که این بازیکن را در اختیار نداشت، شکست خورد. اما وقتی او در زمین حضور دارد، داستان متفاوت است.

برد 1-0 سیتی مقابل بورنموث آخر هفته گذشته باعث شد رودری با رکورد ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق چلسی، در 58 بازی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس برابری کند.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال این رکورد را بین نوامبر 2006 تا فوریه 2008 یعنی بیش از 16 سال پیش به ثبت رسانده بود. اما حالا رودری این رکورد را شکسته و پس از پیروزی در دربی منچستر، تعداد بازی‌های بدون شکست خود را به عدد 59 رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز