خبرگزاری کار ایران

علل حذف استقلال

درخشش مسی ها یا اشتباهات نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۲۶

استقلال و مس رفسنجان امروز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که استقلال با 2 گل شکست خورد و از چرخه رقابت های جام حذفی کنار رفت.

به گزارش ایلنا، عوامل مختلفی امروز در حذف زودهنگام استقلال از جام حذفی دخیل بودند؛ فارغ ازترکیب و چینش اشتباهی که نکونام با آن بازیکنان را روانه میدان کرد، عدم حضور کوین یامگا در سمت راست کاملا حس می‌شد که استقلال او را به عنوان پنالتی زن اول خود در اختیار نداشت و در غیاب مهرداد محمدی، بلانکوو مهدی پور، حردانی پشت ضربه پنالتی استقلال در دقیقه 9 ایستاد که حامد لک توانست با مهار این پنالتی مس را در جام نگه دارد.

آخرین ضربه پنالتی استقلال که هدر رفت نیز بیش‌تر از یک سال پیش بود که یامگا در زمین حضور نداشت و مهدی قایدی نتوانست پنالتی استقلال را به گل تبدیل کند. شاید اگر امروز مرد مطمئن استقلالی ها برای ضربات پنالتی رد زمین حضور داشت، همه چیز به گونه دیگری پیش می‌رفت.

 

استقلال که سابقه 7 بار قهرمانی جام حذفی را در افتخارات خود دارد، امروز با ترکیبی از اشتباهات سریالی، خیلی زود از این جام کنار رفت تا عرصه را برای رقیبان لیگ برتری خود یعنی سپاهان و پرسپولیس گشاد تر کرده باشد.

استقلال در روز درخشش گلر حریف، با سیستم اشتباه و تعویض های اشتباه تر نتوانست از سد مسی ها عبور کند تا حالا با چالشی بزرگ‌تر با عنوان روحیه تیمی پیش ازدربی روبرو باشد.

در آن سوی میدان اما نمی‌توان منکر عملکرد خوب نوید کیا پس از حضور موثرش در مس شد؛ مسی ها در چند بازی اخیر که از نویدکیا روی نیمکت خود بهره می‌برند، هیچ شکستی متحمل نشدند و همچنین هیچ گلی دریافت نکردند که همین کار را برای آبی پوشان سخت تر از همیشه کرده بود.

استقلال نیز این فصل در بازی های خارج از خانه خود معمولا متوقف شده و این بازی نیز با شکست مواجه شد.

حال باید دید نکونام در فاصله 9 روز مانده به دربی، چگونه تیمش را آماده یک مصاف 6 امتیازی می‌کند، آن هم در شرایطی که پیش از دربی یک بازی خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان در برنامه دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز