خبرگزاری کار ایران

مورایس: مجبور بودیم با بازیکنان 16 و 17 ساله بازی کنیم/ برای موفقیت باید کنار یکدیگر باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۸۵۱

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان پس از برد پر گل در جام حذفی مقابل شمس آذر در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم تیم برد و لیاقت آن را داشتیم، برابر تیمی بازی کردیم که سختی برای ما ایجاد کردند و با فعل خواستن و انرژی زیادی آماده بودند و در کل بازی با ضدحملات و توپ‌های پشت مدافعان نشان دادند.

 در نیمه اول گل اول و در نیمه دوم گل دوم را زدیم، بعد از اخراج بازیکن شمس‌آذر بازی طور دیگری شد، از بازیکنان بابت تلاشی که داشتند تشکر می‌کنم.

 هواداران حضور پیدا کرده، از ابتدا تا انتهای بازی تشویق کردند و از آن‌ها بابت حمایتی که داشتند، تشکر می‌کنم؛ به آن‌ها نیاز داریم و در کنار یکدیگر می‌توانیم از پس مشکلات بربیاییم.

 در مورد بازی صحبت کردم و گفتم تلاش خوبی از بازیکنان دیدم، کاری که هر روز باید انجام دهیم؛ ۶ بازی گذشته نیز بنا به دلایل و اتفاقات رقم خورد.

 احمدزاده مصدوم بود و به همین دلیل در ترکیب نبود و مجبور بودیم با بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله بازی کنیم، در اواخر بازی که بازی به نفع ما بود، از وی در مورد شرایطش پرسیدم که می‌خواهد تست کند، موافق بود و چون باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد، به وی بازی دادم و دنبال پنهان کردن چیزی نیستم، فرشاد مصدوم بود و ۴ روز گذشته تمرینات انفرادی داشت و برای بازی بعدی می‌توانیم از وی استفاده کنیم.

 صفحه اینستاگرام من با ادمین اداره می‌شود و ربطی به فوتبال ندارد که بخواهم چیزی را آن‌جا منتشر کنم؛ داستانی بود که منتشر کردم و در مورد این داستان ۲ پایان خوب و بد وجود دارد و بستگی به برداشت مخاطب دارد، در کنار یکدیگر همکاری می‌کنند و کار را برای ادامه دادن به پیش می‌برند که داستان جذابی نیز هست.

 در مورد مشخص شدن ترکیب سپاهان پیش از بازی: آرزو داشتم که جواب رضایت‌بخشی داشتم، اگر حرفه‌ای باشیم این موضوع اهمیت زیادی نخواهد داشت و می‌تواند کمی به تیم حریف کمک کند و اهمیت خاصی ندارد؛ بحث اطلاعات است که از درون تیم به بیرون می‌رود و باید آن را کنترل کنیم، دوست دارم بدانم چه کسی این اطلاعات را می‌برد و چه سودی می‌برد، نشانه خوبی در فوتبال حرفه‌ای نیست؛ سراغ چالش‌های زیادی رفتیم و نباید دشمن داخل باشد، باید در کنار یکدیگر باشیم تا با دشمن بیرونی بجنگیم.

 خطاب به هواداران سپاهان: در کل فوتبال دنیا اگر بخواهیم دستاوردی داشته باشیم، باید کنار یکدیگر باشیم، باشگاه سپاهان با تمام افراد و تیم فوتبالش یکی هستند و کنار یکدیگر باشیم، باید از یکدیگر حمایت کنیم و نباید علیه هم باشیم، باید همگی تحت حمایت یکدیگر باشند، اگر علیه هم باشیم، برای عدم موفقیت بهانه‌تراشی می‌کنیم؛ برای رسیدن به موفقیت و دستاورد باید کنار یکدیگر باشیم.

 هیچ یک از رقیبان نمی‌خواهند ما ببریم اما هواداران هستند که می‌خواهند تیم ببرد، باید در کنار یکدیگر ادامه دهیم، شاید از بیرون همه ما را در یک چرخه قرار دهند اما باید یکدیگر را حمایت کنیم و پیش برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز