خبرگزاری کار ایران

باورنکردنی: سرمربی سابق یونایتد طرفدار لیورپول بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۰۵۰

اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد تایید کرد که به باشگاه لیورپول علاقه داشت.

به گزارش ایلنا، اوله گونار سولسشر تایید کرد که در دوران کودکی هوادار لیورپول بوده اما از زمانی که بازیکن منچستریونایتد می‌شود دیگر حق عضویت خود را تمدید نمی‌کند.

سولسشر در سال 1996 از تیم نروژی مولده به منچستریونایتد پیوست و بقیه دوران حرفه‌ای خود را در اولدترافورد گذراند. در زمان مربیگری سر الکس فرگوسن، سولسشر یک بازیکن تعویضی مهم بود.

این بازیکن نروژی پس از به ثمر رساندن گل پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 1999 مقابل بایرن مونیخ، در تاریخ یونایتد جاودانه شد و یک سه گانه تاریخی را برای شیاطین سرخ به ارمغان آورد.

با این حال، دوران مربیگری او در یونایتد به اندازه دوران بازی او قابل توجه نبود. اگرچه او در فصل 21-2020 یونایتد را به مقام دوم رساند، اما یکی از بزرگترین شکست‌های تاریخ این باشگاه مقابل لیورپول را رقم زد.

این شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول در فصل 22-2021 یکی از نقاط قابل توجه کارنامه مربیگری او در یونایتد بود. با این وجود، اوله گونار سولسشر در پادکست "استیک تو فوتبال" فاش کرد که در طول فعالیت به عنوان بازیکن حرفه‌ای دیگر هوادار لیورپول نبود.

این مربی نروژی در گفتگو با هم تیمی‌های سابق خود یعنی گری نویل و روی کین در این پادکست در مورد علاقه به لیورپول گفت:"من احتمالاً تنها بازیکنی هستم که برای منچستریونایتد بازی کرده و عضو باشگاه هواداران لیورپول بوده است. پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد، هرگز به خود زخمت ندادم با لیورپول تماس بگیرم تا عضویتم را لغو کنند. پیش از اینکه با یونایتد قرارداد امضا کنم لیورپول به جذب من علاقه‌مند بود اما هرگز پیشنهادی رسمی ارائه نکردند. قبل از یونایتد، آیندهوون، کالیاری و بایرن مونیخ پیشنهاداتی داده بودند اما باید به یونایتد می‌رفتم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز