خبرگزاری کار ایران

برانکو: افتخار می‌کنم که سرمربی چین شدم / هدف ما صعود به جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۵۰

سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: خیلی افتخار می‌کنم که سرمربی تیم چین شدم و صعود به جام جهانی هم هدف نهایی ماست.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی از تیم ملی عمان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین معرفی شد و امروز به صورت رسمی در نشست خبری به رسانه‌های چین معرفی شد. سرمربی کروات در این نشست اظهار داشت: اولویت ما این است که به جمع ۱۸ تیم نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برسیم. باید تیمی بسازیم که همیشه قدرتمند باشد و برای صعود به جام جهانی بجنگد. سرمایه‌گذاری انجام شده در چین و قدرت واقعی فوتبال کشور، تاکنون در نتایج منعکس نشده است. باور دارم که تیم ملی چین کاملاً قابلیت کسب جایگاهی خوب در فوتبال آسیا را دارد. صعود به جام جهانی هم هدف نهایی ماست.

وی افزود:خیلی افتخار می‌کنم که سرمربی تیم چین شدم. معتقدم با تلاش مشترک همه می‌توانیم عملکرد و نتایج بهتری را به ارمغان بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. این موقعیت برای من به معنای مسئولیت و چالش‌های بزرگ است. با کمک کادر فنی و بازیکنان امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنیم.

برانکو ادامه داد: زمان آماده سازی برای ما بسیار محدود است. سوپرلیگ چین نیز به تازگی آغاز شده است. ما باید یک اردوی آماده سازی داشته باشیم و بازیکنان خود را با شرایط اوج خود تنظیم کنیم. چین باید از لحاظ هجومی، بازدهی و تحرک بازیکنان باید بهتر از این باشد. زمان کمی تا دیدار با سنگاپور داریم و سوپرلیگ چین به‌تازگی آغاز شده است. بازیکنان باید با شیوه بازی مد نظر ما مطابقت پیدا کنند و امیدواریم که در اردوی قبل از مسابقه، همه بتوانند با این سبک آشنا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز