خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده: در جریان تعویق ۲۴ ساعته داربی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۷۷

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال گفت: من در جریان جزییات تعویق ۲۴ ساعته داربی نیستم و هر زمان قطعی شد اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، منصور قنبرزاده جمعه شب در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر در جمع خبرنگاران در مورد تعویق داربی دو تیم پرسپولیس و استقلال بیان کرد: قطعا اگر قرار باشد تغییراتی حاصل شود، سازمان لیگ از طریق سایت، فدراسیون و روابط عمومی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 او در مورد جلسه با شورای تامین گفت: بله، فردا جلسه‌ای است اما دوستان و سازمان لیگ حضور دارند. 

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که سازمان لیگ توانایی برگزاری این بازی را ندارد؟ تصریح کرد: در زمان برگزاری مسابقه، شرایط خارج از مسابقه فقط مربوط به فدراسیون و سازمان لیگ نیست بلکه نهادهای دیگر هم دخیل هستند. همه شرایط بررسی و در نهایت تصمیم لازم اتخاذ می‌شود. سازمان لیگ مستطیل سبز  را مدیریت می‌کند اما مسائل خارج از این مستطیل سبز به ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر هم مربوط است. 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که اگر داربی به تعویق بیفتد، پیش‌بینی زمان بعدی آن انجام شده است؟ گفت: من در جریان جزییات نیستم و هنوز تعویق قطعی نیست و سازمان لیگ مسئولیت دارد. من در جریان نیستم که ممکن است با تاخیر ۲۴ ساعته برگزار شود. 

قنبرزاده در مورد برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع ۲۲ یا ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و به صورت آنلاین است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز