خبرگزاری کار ایران

نوری: خیلی خوشحالم که در کنار آقای تارتار کار‌ می‌کنم/ دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد.

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۳۷

محمد نوری مربی ملوان و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره شرایط فوق العاده ملوان و حساسیت دربی صحبت هایی انجام داد.

 به گزارش ایلنا، ملوان بندر انزلی بر خلاف فصل گذشته، در فصل جاری بیش از حد انتظار ظاهر شده و توانسته با عملکرد درخشان خود برابر حریفان، با ۳۲ امتیاز از ۱۹ بازی در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. 

محمد نوری مربی این تیم در مورد برد ملوان جلوی گل گهر گفت: بازی خیلی سنگین و فنی را توانستیم ببریم؛ بازی با گل گهر یک بازی 6 امتیازی بود که خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب بود و توانستیم تیم برتر زمین باشیم که این موضوع با کسب سه امتیاز توأم شد. امیدوارم در بازی های بعدی نیز بتوانیم همین روند را ادامه دهیم تا جایگاهمان را در جدول ارتقا بخشیم.

وی در مورد بازی بعدی ملوان با پیکان اظهار داشت: همانطور که از اول فصل به هوادار قول دادیم، در تمام بازی هایمان با تمام توان و با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. اما در این میان ممکن است نتوانیم امتیاز بگیریم یا بازی مساوی شود یا ببریم؛ هر اتفاقی که بیافتد ولی ما به هواداران این قول را می‌دهیم که با تمام انرژی مان بازی کنیم و فقط هم هجومی بازی می‌کنیم که سه امتیاز بازی ها را جمع آوری کنیم.

نوری با بیان اینکه کادرفنی از حضور تمامی بازیکنان در ملوان رضایت دارد، درمورد عملکرد بازیکنان جدید این تیم گفت:   عملکرد تمام بازیکنانی که نگه داشتیم و بازیکنانی هم که جدید گرفتیم عالی بوده است؛  کادر فنی از تمام بازیکنان رضایت کامل دارد. الان 16-17 بازیکن خیلی خوب و آماده داریم و نسبت به هر بازی سعی می‌کنیم ارنج 11 بازیکن را از بین آن‌ها به بهترین شکل ممکن مشخص کنیم و به زمین بفرستیم. به طور کلی از نقل و انتقلات راضی بودیم، البته دو سه بازیکن مدنظرمان  بود که نتوانستیم جذب کنیم ولی از بازیکنانی که به تیم آمدند واقعا راضی هستیم، از بازیکنانی هم که از ابتدای فصل در تیم حضور داشتند نیز رضایت کامل داریم. امیدوارم که پرقدرت و باانگیزه در ادامه برای سربلندی ملوان تلاش کنیم.

عضو کادرفنی ملوان در مورد تحول این تیم نسبت به فصل گذشته خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم راجع به فصل پیش صحبت نکنم، مهم فصل جاری است. ما از اولین روزی که به انزلی آمدیم تمام توان فنی مان را برای پیشرفت ملوان گذاشتیم . همچنین حضور آقای تارتار خیلی به این تیم کمک کرد. بازیکنان اکثرا به خاطر حضور آقای تارتار به این تیم آمدند و در ادامه، تیم ریشه دار ملوان چند سالی بود که قدرت همیشگی را نداشت ولی توانست به کمک هواداران، مدیریت، بازیکنان و کادرفنی به انسجام تیمی قوی برسد به گونه ای که تمام تیم ها جلوی ما از تساوی رضایت دارند و این نشان می‌دهد که مسیر ما، مسیر درستی است و امیدوارم که بتوانیم همین روند را پر قدرت ادامه دهیم.

نوری در مورد تجربه کار کنار تارتار گفت: چهار سال به عنوان بازیکن، شاگرد ایشان بودم و در سمت مربی از پارسال در ذوب آهن کنار او هستم و امسال هم دومین سالی است که در کنار  آقای تارتار فعالیت می‌کنم. قطعا هر کمکی که از دست من بربیاید برای کادرفنی و تیم انجام می‌دهم و خیلی خوشحالم که کنار ایشان کار می‌کنم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دربی و پیش بینی خود از این بازی اظهار داشت: تمرکزم روی ملوان است و سعی می‌کنم راجع به تیم های دیگر صحبت نکنم ولی دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. استقلال در فاز دفاعی قوی است و می‌تواند از تک موقعیت ها به خوبی استفاده کند. پرسپولیس نیز در فاز هجومی بسیار قوی است و تا جایی که اطلاع دارم چند بازیکن خط دفاعی اش را در اختیار ندارد. احساس می‌کنم بازی بسیار خوب و سنگینی را شاهد باشیم و امیدوارم هر دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارئه دهند. در ضمن در آن ساعت تیم ما در حال بازی با پیکان است و تمرکز ما روی این بازی است.

وی در مورد حس و حال گلزنی در دربی این‌طور ادامه داد: در آن زمان شرایطم به عنوان بازیکن فرق می‌کرد و خیلی روی تیم‌مان تعصب داشتیم. خیلی خوشحال بودم در بازی‌ای که برای هواداران، و خودم از بچگی مهم بوده، توانستم گل بزنم اما الان دوران مربیگری من است و تمرکزم روی ملوان است. ان شاءالله بتوانیم هدفی که برای ملوان ترسیم شده را به سرانجام برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز