خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب ستاره سیتی درباره بازی لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۸۸

جان استونز، مدافع منچسترسیتی، معتقد است که اگر مقابل لیورپول از فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردند، گل‌های بیشتری می‌زدند.

به گزارش ایلنا، جان استونز ضمن پذیرفتن تساوی مقابل لیورپول در بازی سخت خارج از خانه معتقد است که اگر از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردند، امکان تغییر نتیجه این بازی وجود داشت. 

منچسترسیتی در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس که با تساوی 1-1 به پایان رسید، توسط جان استونز به گل رسیده بود.

استونز پس از این بازی گفت:"ما در اوایل بازی خیلی موقعیت‌ خلق کردیم و می‌توانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم و 2 یا 3 گل بیشتر بزنیم اما فوتبال همین است. می‌دانیم که در اینجا برای چه چیزی حضور داریم. به اینجا آمدیم تا برنده شویم، اما بازی در آنفیلد خیلی سخت است."

نیمه دوم؟

به نظرم نیمه دوم لیورپول بهتر بود و به نوعی بازی متعادل شد. ما امتیاز گرفتیم، هر بازی برای ما یک فینال است. ما با هر بازی اینطور رفتار می‌کنیم. باید ادامه دهیم، نکات مثبت امروز را به یاد داشته باشیم و منتظر بازی بعدی باشیم.

کورس قهرمانی؟

اکنون هر بازی برای ما یک فینال است. شما این را بارها از ما شنیده اید. اینطور با آن رفتار می کنیم، در هر بازی که انجام می دهیم، همیشه مقابل هر تیمی که بازی می کنیم نهایت احترام را قائل می‌شویم. هر بازی فینالی است که باید در آن برنده شویم.

عملکرد استفان اورتگا؟

دروازه‌بان باورنکردنی. ورود به ترکیب در اواسط بازی و نحوه بازی او، سیوهایی که انجام داد، سیوهای هوشمندانه اصلا آسان نیست. او همیشه آماده است و برای او خوشحالم. حتی متئو کواچیچ و جرمی دوکو که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، همه توان خود را در زمین گذاشتند. این نقطه قوت تیم ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز