خبرگزاری کار ایران

آل کثیر گل بزند، پرسپولیس می‌برد/ ماشاریپوف به دنبال درخشش در پست غیر تخصصی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۸۸

استقلال با ۲۷ گل و پرسپولیس با ۲۶ گل در رده های دوم و سوم بیشترین گل زده در لیگ برتر قرار دارند که به نظر می‌آید دربی شماره ۱۰۳ قطعا گل خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، با اینکه پرسپولیس بهترین گلزن خود در نیم فصل اول را از دست داد، با جذب عیسی آل کثیر جای شهاب زاهدی را پر کرده و برای دربی قطعا او در ترکیب حضور خواهد داشت. همچنین با توجه به عملکرد درخشان امید عالیشاه در دربی های اخیر، او در کنار آل کثیر در خط حمله قرار خواهد گرفت.

عیسی آل کثیر

از زمان بازگشتش به پرسپولیس در ۴ بازی به میدان رفته و علیرغم موقعیت های زیادی که برای گلزنی از دست داده، ۳ گل به ثمر رسانده است. مجموعا در ۵ دربی حضور داشته که ۳ بار پیروز شده و ۲ بازی نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است. او همچنین دو بار در دربی گلزنی کرده که در هر دو بازی پرسپولیس با نتیجه 1_0 پیروز شده است.

امید عالیشاه

زننده دیرترین گل شهرآورد با ۱۴ بازی حضور در دربی بدون باخت از این حیث رکورد دار است. این در حالی است که او با حضور در دربی ۱۰۳، هشتمین کاپیتانی خود در شهرآورد را تجربه خواهد کرد.

 عالیشاه فصل جاری در ۱۳ بازی به میدان رفته و آمار 1 گل و 3 پاس گل نیز ثبت کرده است. کاپیتان پرسپولیس با گلزنی در دربی شماره ۱۰۱  که دیرترین گل تاریخ دربی‌ها نیز لقب گرفت، باعث قهرمانی پرسولیس در جام حذفی شد. در دربی اخیر نیز مجددا موفق به گلزنی شد که نهایتا دربی ۱۰۲ با نتیجه مساوی به اتمام رسید. او مجموعا ۳ گل در دربی ها وارد دروازه استقلال کرده که اولین گل او به سال ۹۳ و لیگ چهاردهم بازمی‌گردد.

 

استقلال در فصل جاری معمولا به بردهای اقتصادی اکتفا کرده و مهاجمان این تیم علاقه زیادی به گلزنی نداشتند. به طور کلی در این فصل ۱۵ بازیکن مختلف برای استقلال گلزنی کردند که از مهاجمان این تیم مهرداد محمدی با ۴ گل در صدر و آرمان رمضانی با ۳ گل، گوستاوو بلانکو با ۲ گل و پیمان بابایی با ۱ گل پس از او قرار دارند. 

نکونام در دربی احتمالا بلانکو را در نوک خط حمله قرار خواهد داد و در کنار او از جلال الدین ماشاریپوف در پست غیر تخصصی بهره می‌گیرد.

گوستاوو بلانکو

در ۱۳ بازی که این فصل برای استقلال به میدان رفته، تنها موفق به ثبت ۲ گل شده که آخرین گل او در بازی قبلی استقلال به ثمر رسیده است. کادرفنی استقلال نیز اعلام کرده که از او رضایت دارد. دربی ۱۰۳ دومین تجربه دربی بلانکو خواهد بود که باید دید می‌تواند در این دربی مانند رودی ژستد فصل پیش سرنوشت تیمش را در شهرآورد تغییر دهد یا خیر.

جلال الدین ماشاریپوف

در پنجره زمستانی و همراه با اورونوف بازیکن ازبک پرسپولیس به تهران آمد و به استقلال پیوست. ماشاریپوف در 3 بازی که برای آبی پوشان به میدان رفته 1 گل  و 1 پاس گل به ثمر رسانده. البته نکونام برخلاف مربیان او در تیم های دیگر، از ماشاریپوف در پست مهاجم بهره می‌گیرد،  پیش از این او در پست وینگر چپ بازی می‌کرد. حال باید دید که او و ارونوف، همتای ازبک خود در تیم رقیب در شهرآورد 1034 چه عملکردی خواهند داشت و کدام یک می‌توانند برای تیم خود موثر واقع شوند.

شهرآورد 103 از ساعت 20 روز چهارشنبه 23 اسفند در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار خواهد شد و باید دید گل های این بازی به سمت کدام دروازه روانه خواهد شد و کدام یک از بازیکنان می‌توانند با گلزنی در حساس ترین دیدار 1402، نامشان را در تاریخ تیم خود ثبت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز