خبرگزاری کار ایران

بادامکی: نیم‌فصل اول هم از VAR ضربه خوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۵۴۸

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این تیم نباید در جذب مهاجم خارجی شتاب‌زده عمل کند.

به گزارش ایلنا حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال در دربی 103 گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، به ویژه از سمت تیم ما. به جز دقایق ابتدایی نیمه اول، سایر دقایق بازی در اختیار ما بود و استقلال حتی به زمین ما هم نرسید. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، اما ناراحتم از اینکه به آن حقی که امروز داشتند، نرسیدند، چون حق‌شان سه امتیاز بود.

وی درباره احتمال جذب مهاجم خارجی خاطر نشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت داشتیم، بازیکنان خوبی هستند، به ویژه بابایی که اخیراً اضافه شده است، کیفیت خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر بیشتر به او اعتماد شود، می‌تواند جای خود را در تیم باز کند. تیم دنبال مهاجم است. اوسمار هم پیگیر مهاجم است و باشگاه نیز تلاش می‌کند تا بازیکنی را اضافه کنیم که به کیفیت تیم‌مان اضافه کند و خدای نا کرده مثل قبلی‌ها نشود و این بار اتفاق مثبتی برای تیم بیفتد و مشکل را حل کند. ما نباید شتاب‌زده عمل کنیم. فرصت خوبی در این تعطیلات هست تا ان‌شاءالله تصمیم خوبی بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی در بازار بود، بتوانیم جذب کنیم.

بادامکی درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی عیسی آل کثیر در نیمه اول گفت: با توجه به اینکه تلویزیون هم صحنه آهسته آنچنانی نشان نداد، من صحنه را ندیدم. فیلترشکنم نیز کار نکرد تا فیلم آن صحنه را در فضای مجازی ببینم و به همین دلیل نمی‌توانم تحلیل درستی انجام بدهم.

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه آن صحنه با تصمیم VAR هم پنالتی اعلام نشد، خاطر نشان کرد: نیم‌فصل اول هم از VAR ضربه خوردیم و می‌شود گفت که VAR را با این تصمیماتی که در بازی نیم‌فصل اول گرفته شد، قبول نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز