خبرگزاری کار ایران

پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکو با درخشش لواندوفسکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۱۰

شاگردان ژاوی هرناندس با کسب پیروزی برابر یکی از رقبای مستقیم خود در لالیگا، هواداران‌شان را به رقم خوردن پایانی شیرین برای فصل جاری امیدوار کردند.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم لالیگا که مهمترین بازی این هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا نیز بود، شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه متروپولیتانو تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبان بارسلونا بود و این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به میهمان کاتالان باخت.

اولین گل بارسلونا را ژوائو فلیکس با پاسی از روبرت لواندوفسکی به ثمر رساند. او پس از گشودن دروازه تیم اصلی‌اش که از آن به بارسا قرض داده شده است خوشحالی چندانی نکرد. در دومین گل بارسلونا که در دقیقه 47 رقم خورد،  لواندوفسکی باز هم نقش‌آفرینی کرد و این بار در نقش گلزن ظاهر شد و از پاس رافینیا برای گشودن دروازه حریف استفاده کرد.

ستاره لهستانی در گل سوم تیمش نیز تأثیر مستقیم داشت و زمینه‌ساز گلی شد که فرمین لوپس مارین در دقیقه 65 به ثمر رساند.

دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج ناهوئل مولینا از اتلتیکومادرید در دقیقه 3+90 بود.

با این نتیجه بارسلونا از رقیب هم‌ایالتی‌اش جیرونا سبقت گرفت و با 64 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده رئال مادریدی شد که با 72 امتیاز صدرنشین است. در جدول پس از بارسلونا، جیرونای با 62 امتیاز در رده سوم قرار دارد. اتلتیکو مادرید هم به واسطه باختش یک پله در جدول سقوط کرد و 55 امتیازی ماند تا بیلبائوی 56 امتیازی جای این تیم را در رده چهارم بگیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز