خبرگزاری کار ایران

حذف پرافتخارترین اسنوکر جهان به دست حسین وفایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۱۲

حسین وفایی ملی پوش اسنوکر در مسابقات آزاد اسنوکر جهانی 2024 به یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش ایلنا، حسین وفایی که در مسابقات آزاد اسنوکر جهانی ۲۰۲۴ شرکت کرده است، در دور سوم این مسابقات به مصاف رونی اُ سالیوان اسطوره و مرد شماره یک اسنوکر دنیا رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به دور بعدی این مسابقات راه یابد.

در شرایطی که مسابقه وفایی و سالیوان پایاپای پیش می‌رفت، در فریم پایانی سالیوان به زیبایی هرچه تمام توانست وفایی را اسنوکر کند تا در یک قدمی پیروزی مسابقه قرار بگیرد اما وفایی پس از خارج کردن خود از موقعیت اسنوکر و در شرایطی که ۲۵ امتیاز از حریف نامدار خود عقب بود از اشتباه بزرگ سالیوان نهایت استفاده را کرد و تمام ۲۷ امتیاز موجود روی میز را به دست آورد تا روی توپ آخر موفق به کسب پیروزی در این مسابقه تاریخی شود.

وفایی با برتری ۵ بر ۴ در این رقابت‌ توانست‌ پرافتخارترین اسنوکرباز تاریخ را شکست دهد و به جمع ۸ بازیکن برتر این مسابقات راه یابد. وفایی که در رده ۲۱ جهان ایستاده است، با این پیروزی درخشید و توانست یکی از قدرت‌های اسنوکر دنیا و نماینده انگلستان را به زانو در بیاورد.

حسین وفایی فردا از ساعت ۱۵ به مصاف برنده رقابت شاون مورفی و دینگ جونهوی خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز