خبرگزاری کار ایران

هشدار لاپورتا به کهکشانی‌ها: امباپه رئال را به هم می‌ریزد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۵۳

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا معتقد است پیوستن امباپه به رئال مادرید برای آن‌ها دردسر ساز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که در فصل های اخیر صحبت هایی برای حضور او در رئال مادرید؛ تیم موردعلاقه او شده است، در فصل آینده این انتقال نهایی خواهد شد و یکی از بهترین مهاجم های حال حاضر دنیا پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

در مورد روند مذاکرات دو طرف نیز گفته می‌شود که بر سر دستمزد توافقات انجام شده و قرار است برای بر هم نخوردن تعادل مالی در بین اعضای تیم، امباپه به اندازه جود بلینگام و وینیسیوس جونیور دستمزد دریافت کند.

لاپورتا مدیرعامل بارسلونا در مورد پیوستن امباپه به تیم در مصاحبه ای گفت: آنها باید در صورت جذب امباپه بازیکنی را به فروش برسانند، درست است؟ چون نمی‌توان دو بازیکن را در یک پست بازی داد و آنها بازیکنان بزرگی را هم در این پست در اختیار دارند. مطمئنا هزینه پرداخت شده برای جذب امباپه، رختکن را هم بهم خواهد ریخت. این اتفاق خوبی نیست.

 لاپورتا در پاسخ به این سوال که آیا به رئال مادرید حسادت می‌کند گفت: به هیچ وجه، به هیچ وجه. در عین حال نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا نه، باید منتظر باشیم و ببینیم. من احساس می‌کنم که این انتقال مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز