خبرگزاری کار ایران

زارع: کیفیت اصلی سیرجان نمایش داده نشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۲۷۰

بهنام زارع در مورد پیروزی مقابل شهداب در فینال لیگ برتر والیبال گفت: فینال یعنی همین؛ فینال مسابقه‌ای نیست که سه بر صفر تمام شود بلکه باید بین تیم‌ها زد و خورد و تنش ‌وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد در اولین فینال لیگ برتر والیبال شهداب یزد را سه بر دو شکست بدهد. 

بهنام زارع مربی تیم سیرجان پس از این برد گفت: به بازیکنان تیم خودمان تبریک می‌گویم. کسانی که این بازی را دیدند، شاهد یک‌فینال تماشایی بودند. تیم شهداب با تغییراتی که ایجاد کرد ماهیت بازی‌اش را نسبت به دو ست اول تغییر داد و روند بازی را عوض کرد. ما هم در ست پنجم تغییراتی را ایجاد کردیم. بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت توانستیم برنده شویم. 

او افزود: فینال یعنی همین؛ فینال مسابقه‌ای نیست که سه بر صفر تمام شود بلکه باید بین تیم‌ها زد و خورد و تنش ‌وجود داشته باشد، حتی شرایط مسابقه روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر می‌گذارد و این طبیعی است. 

زارع در این مورد افزود: از نظر من کیفیت اصلی بازیکنان ما امروز نمایش داده نشد. اگر بازیکنان ما نمایشی که در طول فصل داشتند را ارائه می‌دادند بازی راحت‌تر از این تمام می‌شد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در مورد محمد موسوی هم صدق می‌کند، بیان کرد: آقای موسوی با تجربه‌تر است. در شرایط حساس تصمیمات بهتری می‌گیرد و در شرایط حساس بهتر می‌تواند کمک کند اما اصلا کار نباید به اینجا می‌کشید. با احترام به تیم شهداب که بسیار خوب بازی کردند و بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارند، فکر نمی‌کنم بازی روز شنبه هم آسان تمام شود. فکر می‌کنم باز هم شاهد بازی سختی باشیم. 

مربی تیم سیرجان در مورد بازی دوم فینال گفت: ریکاوری می کنیم و نکات لازم گوشزد می‌شود. سعی می‌کنیم عیب و ایرادات را برطرف کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فینال با دو بازی تمام شود، گفت: اصلا پیش‌بینی نمی‌کنم اما امیدوارم این اتفاق بیفتد. همیشه گفته‌ام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند با توان بیشتر کار می‌کنند چون انگیزه دارند جلوی کادری که سرمربی‌اش، سرمربی تیم ملی و بازیکنانش، بازیکنان تیم ملی بوده‌اند، خوب کار کنند. این کار ما را مشکل می‌کند. در طول لیگ هم این اتفاق افتاد و بازیکنانی که مقابل ما کار کردند از توان خود هم بیشتر انرژی گذاشتند اما در نهایت امیدوارم شاهد یک بازی خیلی خوب باشیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز