خبرگزاری کار ایران

تقوی: برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۵۶

رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام داد.

به گزارش ایلنا، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در راهپیمایی روزر قدس شرکت کرد و درباره حضور خود در این راهپیمایی گفت: خوشحالم در کنار مردمی که همیشه از خودشان بزرگتر فکر کردند در این روز بزرگ حضور دارم و در روز قدس بگوییم ما هم در کنار مردم شریف، صبور و مظلوم غزه ایستادیم و تا آن جایی که می‌توانیم و کاری از دستمان بر می‌آید با تمام از آرمان‌ها دفاع می‌کنیم.

وی افزود: مسئله غزه برای یک ایدئولوژی خاص و دین یا مردم خاص نیست، موضوع کاملا انسانی و جهان شمول است و همه مردم در سراسر دنیا به آن واکنش نشان می‌دهند. حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به مردم غزه که روزگار سختی را سپری می‌کنند دلگرمی می‌دهد، امیدوارم به پیروزی آن‌ها هر چه زودتر نزدیک شویم.

تقوی درباره مسابقات پیش‌روی والیبال در سال جاری اظهار داشت: والیبال ایران روزهای حساسی را پیش‌رو دارد، لیگ ملت‌ها آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای والیبال است هر چند که با نظر خیلی از کارشناسان شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک نداریم اما این موضوع باعث نمی‌شود ما تلاش نکنیم.

وی افزود: با تمام توان کار می‌کنیم و برای اهداف می‌جنگیم و امیدواریم جدا از از هر نتیجه مردم از عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات رضایت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز