خبرگزاری کار ایران

رختکن رئال مادرید در انتظار آلونسو/ ریش قرمز جایگزین آنچلوتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۶۹

این احتمال وجود دارد که آلونسو پس از اتمام قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در سال 2025، جایگزین او بشود.

به گزارش ایلنا،  ژابی آلونسو هفته پیش بود که اعلام کرد تصمیم گرفته به‌عنوان سرمربی بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد و به تمامی شایعات مطرح شده درباره آینده حرفه‌ای‌اش پایان داد اما از حالا صحبت هایی برای حضور او در رئال مادرید پس از اتمام قراردادش با لورکوزن، مطرح شده است.

فلورنتینو پرز از حامیان اصلی ژابی آلونسو در رئال مادرید به حساب می‌آید. پرز از همان اولین روزهای حضور آلونسو در رئال به عنوان بازیکن، عاشق او بوده و اکنون نیز معتقد است آلونسو همه ویژگی‌های مورد نیاز برای هدایت رئال مادرید دا دارد.

 رسانه اسپانیایی «رلوو» در این باره گزارش داد؛ در رختکن رئال مادرید نیز درباره ژابی آلونسو صحبت می‌شود و اکثر بازیکنان این تیم بر این باورند که این مربی اسپانیایی می‌خواهد بعد از بایرلورکوزن سرمربی رئال مادرید شود و به همین دلیل تصمیم گرفت در این تیم بوندس‌لیگایی بماند. 

 از اعضای هیت مدیره باشگاه رئال مادرید گرفته تا بازیکنان همه انتظار دارند که پس از جدایی کارلو آنچلوتی با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش، ژابی آلونسو جانشین این مربی ایتالیایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز