خبرگزاری کار ایران

حذف زودهنگام 2 ملی پوش تنیس روی میز از مسابقات کرواسی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۹۱

نیما عالمیان و امیرحسین هدایی ملی پوشان تنیس، در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات کرواسی حذف شدند.

به گزارش ایلنا، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز فیدر در کشور کرواسی، دو ملی‌پوش ایران بعدازظهر امروز (جمعه) شکست خوردند و حذف شدند.

نیما عالمیان در جدال با پارک گیو هیون از کره جنوبی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

عالمیان در گیم نخست ۱۲ بر ۱۰ بازی را واگذار کرد. گیم دوم با برتری ۱۱ بر ۸ عالمیان ادامه پیدا کرد. گیم سوم این دیدار با زیرکی حریف کره‌ای با حساب ۱۲ بر ۱۰ به اتمام رسید. در گیم چهارم عالمیان با قبول شکست با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ در مجموع ۳ بر یک از راه‌یابی به دور بعد بازماند.

همچنین امیرحسین هدایی در دیدار با چانگ چون اینک از هنگ‌کنگ، نفر چهل‌وچهارم رده‌بندی جهانی با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و از صعود به دور بعدی بازماند.

هدایی در گیم نخست در حالی‌که بازی پایاپای پیش می‌رفت با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ گیم را واگذار کرد. پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم با برتری بر حریف موفق شد با حساب ۱۶ بر ۱۴ به پیروزی دست یابد. در گیم سوم حریف قدرتمند هنگ‌کنگی نبض بازی را در دست گرفت و در دو گیم متوالی با نتیجه ۱۱ بر ۲ گیم را به سود خود به پایان برد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز