خبرگزاری کار ایران

اوسمار: 9 بازی آینده اهمیت زیادی دارد/ تیم ملی مصدومیت ها را به اطلاع باشگاه برساند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۹۸۶

سرمربی پرسپولی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر از کادر پزشکی تیم ملی گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و گل گهر در چارچوب رقابت های لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان، دیدار خواهند داشت. اوسمار ویه‌را در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

اوسمار در ابتدای نشست گفت: توقف نسبتا طولانی به دلیل فیفا دی سختی هایی برای تیم‌ها دارد و همه تیم‌ها وقت کافی برای تمرین و بازی دوستانه داشتند. همه می‌دانند که مقطع پایانی فصل را پشت سر می‌گذاریم. 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده و تیم‌ها می‌دانند که هر یک از این 9 بازی اهمیت ویژه ای دارد. 

وی افزود: ما می‌دانیم که گل گهر، تیم با کیفیتی است و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند ولی ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا هدفی که مدنظرمان است را در بازی فردا به دست آوریم. تیم گل گهر از نظر دفاعی، خیلی خوب است؛ بازیکنان آنها با هم هماهنگ هستند و بازیکنانی دارد که به صورت انفرادی هم می‌توانند کمک کنند. بازی تاکتیکی و تکنیکی خوبی خواهد شد و امیدوارم در ۹۰ دقیقه بازی خوبی ببینیم.

او در مورد مصدومیت بیرانوند بیان داشت: به نظر من هر بازیکنی در هر جای دنیا باعث افتخارش است که در تیم ملی در جام جهانی، جام ملتها، بازی دوستانه و… به میدان برود و هر تیمی که بازیکنش به تیم ملی می‌رود، باعث افتخار است و نشان می‌دهد کارش را درست انجام داده است. مصدومیت‌ها به وجود می‌آید و اتفاق می‌افتد اما بعضی مواقع با راهنمایی و چند کار، ریسک مصدومیت پایین می‌آید. چیزی که ما را ناراحت می‌کند، اتفاقاتی است که بعد از مصدومیت بیرانوند پیش آمده است.  فکر میکنم علی یک روز قبل از بازی ترکمنستان به کادر پزشکی تیم ملی گفته بود که یک دردی را در دستش حس می‌کند که شاید باعث می‌شد حتی مقابل ترکمنستان بازی نکند.  در بازی هم ضربه به دستش خورد که دردش را بیش‌تر کرد و فردای روز بازی به کادر پزشکی تیم ملی گفت که درد دستش بیشتر شده. ام ار ای که بعد از بازی گرفتند، وجود دارد و نشان می‌دهد دستش مصدوم شده بود.

او در ادامه تصریح کرد: ما نمی‌گوییم که نباید مصدوم می‌شد بلکه میگوییم اگر همان موقع تشخیص داده می‌شد و کارهای درمانی را آغاز می‌کردند، به جای ۳-۴ بازی شاید یک یا حداکثر دو بازی را از دست می‌داد. درخواستی که می‌توانم از کادر پزشکی تیم ملی داشته باشم این است که اگر مصدومیت مشابه پیش آمد به اطلاع باشگاه‌ها برسانند تا ما کارهای لازم را شروع کنیم و همچین مواردی پیش نیاید.  الان نمی‌شود کاری کرد و به عقب برگشت اما این درسی به ما داد که این گزارش‌ها را زودتر ارائه دهیم، همانطور که تیم‌ها به تیم ملی احترام می‌گذارند و بازیکنان خود را به تیم ملی می‌دهند، آنها هم احترام متقابل بگذارند. هواداران بدانند ما به اندازه آنها ناراحت هستیم و این انفاق دست ما نبود و بالاتر از توان کاری ما بود و ما به اندازه آنها ناراحت هستیم.

مدیر رسانه ای پرسپولیس نیز در مورد سوالی مبنی بر شائبه به وجود آمده درباره سود پرسپولیس از داوری بازی فردا، پرسید: چه کسی این شائبه را به وجود آورده؟ سوال درست بپرسید. 

اوسمار در پایان در مورد محروم و مصدومان پرسپولیس در بازی فردا گفت: فقط وحدت و بیرانوند به دلیل مصدومیت غایب هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز