خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: احتیاج به وی‌ای‌آر داریم/ شانس بردن بازی را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۹۹۱

مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس شرکت کرد و از هواداران دو تیم برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

اوزونیدیس در ابتدای نشست خبری گفت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماست و رو به روی تیم خوبی بازی داریم. امیدوارم که ورزشگاه پر شود و فرقی ندارد که هواداران ما بیایند یا هواداران پرسپولیس. در چنین بازی‌هایی بازیکنان‌ خیلی دوست دارند که بازی کنند. انتظار ما این است که بازیکنان ما با بهترین فرم و صد در صدشان حضور پیدا کنند. ما در خیلی از بازی‌ها شانس این را نداشتیم که استادیوم پر بشود. معنی‌اش این است که بازیکنان باید کیفیت‌شان را نشان بدهند و بگویند که تیم خوبی هستند‌.

وی در مورد اتفاقات داوری بازی رفت این دو تیم اظهار داشت: من نمی‌خواهم قبل از بازی در مورد داوری صحبت کنم. در آن بازی اتفاق تلخی افتاد و وقتی که ما وی‌ای‌آر نداریم این اتفاقات می‌افتد. صحبت‌های زیادی کردیم که احتیاج به وی‌ای‌آر داریم. وقتی که نیست این اتفاقات می‌افتد اما آن بازی تمام شد و تمام تمرکزمان روی بازی فرداست.

سرمربی گل گهر درباره نتیجه بازی فردا بیان داشت: باورم این است که فردا دو تیم خوب مقابل هم بازی می‌کنند و  می‌خواهند فوتبال بازی کنند. انتظارم این است بازی خوبی با شانس‌های زیادی برای دو تیم بشود. ما یکسری مصدومیت‌ها داریم اما هر کس بازی کند بهترین خودش را نشان می‌دهد‌. من به آنها ایمان دارم و ما اگر نمایش خودمان را داشته باشیم شانس بردن بازی را داریم.

او در مورد بازیکنان جدید تیمش گفت: طبیعتا وقتی بازیکن جدید می‌خرید زمان می‌برد تا با شرایط جدید وفق پیدا کنند. ما آن‌ها را جذب کردیم چون باور داشتیم بازیکنان خوبی هستند و مطمئنم به ما کمک می‌کنند‌. آن‌ها به باشگاه بزرگی آمده اند و طبیعی است به زمان احتیاج داشته باشند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز