خبرگزاری کار ایران

فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر والیبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۳۵

فولاد سیرجان با شکست شهداب یزد در دو دیدار رفت و برگشت فینال لیگ برتر مردان، قهرمان شد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان امروز (‌شنبه 18 فروردین) در دیدار برگشت فینال سی‎وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه بیش از چهار هزار نفر تماشاگر در سالن فدراسیون داشت.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید تا بعد از برگزاری 203 دیدار در لیگ برتر مردان، قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

شهدابی‌ها که در ست نخست و چهارم این دیدار 25 بر 18 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، در ست‌های بعدی به ترتیب با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 15 و 15 بر 12 نتیجه را واگذار کردند تا مدافع عنوان قهرمانی سال 1401 به نایب قهرمانی سال 1402 این رقابت‌ها اکتفا کند.

فولاد سیرجان این مسابقه را با ترکیب محمد فلاح، سید محمد موسوی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، سید امین علوی و محمدطاهر وادی آغاز کرد و در آنسوی میدان نیز محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد از مسعود غلامی، محمد ولی‌زاده، سعید جواهری توانا، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌پور در ابتدای ست نخست این دیدار استفاده کرد.

دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان دو با مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در هر دو مسابقه نماینده سیرجان موفق به شکست مدافع عنوان قهرمانی شده بود و فولادی‌ها در آخرین دیدار لیگ برتر مردان چهارمین برد خود مقابل شهداب را با قهرمانی در این رقابت‌ها جشن گرفتند.

فولاد سیرجان ایرانیان، مرحله مقدماتی را با 21 برد و 60 امتیاز به پایان رساند تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود و در مرحله یک چهارم نهایی در دو دیدار متوالی موفق به شکست چادرملو اردکان شد تا به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله نیمه‌نهایی نیز در دو دیدار متوالی موفق به شکست پیکان تهران شدند تا در مجموع این مراحل 30 مسابقه انجام داده باشند و 25 پیروزی به دست آورند و امروز بیست‌وهفتمین برد خود در لیگ برتر مردان را کسب کنند.

تیم فولاد سیرجان که در سال 1398 بعد از سال‌ها دوباره در لیگ برتر حضور یافت، در سال 99 موفق به کسب مقام قهرمانی شد و سال 1402 دومین جام قهرمانی لیگ برتر مردان را بالای سر برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز