خبرگزاری کار ایران

باقری: استقلال به لحاظ تیمی بهترین تیم ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۵۵

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تساوی خارج از خانه این تیم مقابل استقلال را عادلانه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا فرشید باقری پس از تساوی 2 - 2 مس رفسنجان مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما می‌توانست بهتر باشد، یعنی می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم و در واقع توقع از خودمان نیز بالا رفته است. به هر حال دو تیم شانس برد داشتند و فکر می‌کنم مساوی عادلانه بود.

وی درباره اعتراض نیمکت هر دو تیم به داوری گفت: بعید می‌دانم تیم ما اعتراض داشته باشد، چون بیژن حیدری خیلی خوب سوت زد. مطمئنم در تمام صحنه‌ها خوب سوت زد و به نظرم اشتباهی نداشت.

باقری در مورد اینکه قرار بود در نیم‌فصل به استقلال بازگردد، تصریح کرد: زمانی احساس می‌کردم که شرایط خوبی ندارم و خودم خواستم که از استقلال جدا شوم، ولی الان در بهترین شرایط ممکن هستم. احساس می‌کردم می‌توانم به استقلال کمک کنم. نکونام وقتی با من تماس گرفت، خیلی دوست داشتم بیایم و به استقلال کمک کنم. شاید یکسری ما را دوست نداشته باشند، اما من از ته قلبم همه استقلالی‌ها را دوست دارم. اگر بدانم که روزی می‌توانم به استقلال کمک کنم، برمی‌گردم، اما اگر ببینم شرایطش را ندارم، هیچ وقت برنمی‌گردم. در واقع دوست ندارم به هر قیمتی برگردم. من دوست داشتم برگردم و با استقلال قهرمان شوم، چون این تیم شرایطش را دارد که امسال قهرمان شود، اما قسمت نبود، حالا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی راجع به شرایط مس پس از حضور محرم نویدکیا در این تیم گفت: همه شرایط تیم ما را‌ می‌بینند و نیازی نیست که چیزی بگویم. کیفیت تیم ما فوق‌العاده است. من یک روزی گفتم که استقلال به لحاظ تیمی بهترین تیم ایران است. ما امروز مقابل یک تیم منضبط بازی کردیم که خیلی کم گل می‌خورد، اما دو گل به ثمر رساندیم و این کار را در رفسنجان نیز انجام دادیم. این مسئله نشان‌دهنده قدرت تاکتیکی و فنی مربی و بازیکنان مس است.

باقری درباره مشکلات مالی مس تصریح کرد: اوضاع در حال بهتر شدن است. بعد از مدت‌ها مدیران ارشد مس را در رختکن دیدیم. مدیرعامل هم صحبت کرد و مثل اینکه تأییدیه این را گرفته است که مشکلات حل شود. من فکر می‌کنم روزهای خوب و امیدوارکننده‌ای در انتظار مس باشد.

وی در پایان درباره گلزنی زودهنگام مس در ابتدای هر دو نیمه گفت: این بیشتر مربوط به اتفاقات فوتبال است. البته می‌توانستیم آنها را حفظ کنیم، اما تمرکز لازم را نداشتیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز