خبرگزاری کار ایران

دومین بازی فصل بدون بیرانوند

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۶۶

پرسپولیس در اولین بازی رسمی سال جدید در سیرجان مقابل گل‌گهر قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و گل‌گهر در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

سه امتیاز این بازی از آن جهت که استقلال بازی این هفته خود را مقابل مس رفسنجان مساوی کرد، برای پرسپولیس حائز است می‌تواند با پیروزی مقابل گل‌گهر، فاصله خود را با صدر به یک امتیاز برساند. این در حالی‌ست که گل‌گهر نیز نمی‌خواهدز سه امتیاز این بازی از سیرجان خارج شود. 

مهم‌ترین تغییر پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته، خروج بیرانوند از ترکیب خواهد بود؛ دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست، بازی مقابل گل‌گهر و تقریبا دو یا سه بازی آینده این تیم را نیز از دست خواهد داد.

دروازه بان دوم پرسپولیس، امیررضا رفیعی گلر جوان و کم‌تجربه سرخ ها در این بازی به میدان خواهد رفت. مصدومیت و دوری چند هفته ای بیرانوند، بهترین فرصت برای خود نمایی اوست. پیش از این نیز او در هفته هجدهم مقابل ذوب‌آهن در ترکیب حضور داشت که موقق به کلین شیت شد.

 محمد حسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به عنوان دفاع های چپ و راست، خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد. 

مسعود ریگی که جای ثابتی را در ترکیب پرسپولیس به دست آورده، به همراه سروش رفیعی در پست ۶ و ۱۰ قرار خواهند گرفت. جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی وینگر راست و اوستون اورونوف وینگر چپ سرخ ها خواهند بود. 

 ترابی با 8 گل و 3 پاس گل، بهترین بازیکن مصاف های این دو تیم به شمار می‌رود؛ اوسمار در این بازی نیز امیدوار است ترابی درخشان ظاهر شود و پیروزی پرسپولیس را رقم بزند. 

اوسمار برای حمله علاوه بر عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی جوان را نیز در اختیار دارد اما ترجیح می‌دهد که آل کثیر را به عنوان بازیکن فیکس به زمین بفرستد و از بازیکنان جوان خود از جمله بابایی و سورگی به عنوان یار تعویضی بهره ببرد. در کنار آل کثیر، امید عالیشاه و وحید امیری شانس حضور درترکیب را خواهند داشت اما اوسمار در بازی‌های گذشته عالیشاه را از ابتدای بازی به زمین فرستاده و وحید امیری نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان:

امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز