خبرگزاری کار ایران

بازگشت ستاره خیانت کار به ورزشگاه خانگی بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۰۷۱

چهارشنبه شب عثمان دمبله برای اولین بار پس از جدایی از بارسلونا مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، یکی از اتفاق‌های جالب این هفته لیگ قهرمانان اروپا، تقابل احتمالی عثمان دمبله با هم‌تیمی‌های سابقش است. این ستاره فرانسوی در سال 2017 با رقم 105+40 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا جانشین نیمار شود ولی در چهار فصل متوالی، مصدومیت‌های متعدد اجازه نداد او برای بارسا مهره‌ای مؤثر باشد.

با این حال، با ورود ژاوی به بارسا در نوامبر 2021 همه چیز تغییر کرد و دمبله با ژاوی اوج گرفت. تغییر در برنامه تمرینی و سبک زندگی، سبب شد دمبله شرایط بدنی بهتری پیدا کند و دیگر به ندرت مصدوم شد. او حالا همان بازیکنی شده بود که بارسا می‌خواست و در دو سال گذشته نیز گل‌های مهمی برای بارسا زد. به حدی که نمی‌توان نقش دمبله در قهرمانی فصل گذشته بارسا در لالیگا و سوپرجام اسپانیا را فراموش کرد.

در پایان فصل دمبله تأکید کرد که در بارسا خواهد ماند و حتی قبل از شروع تور امریکای بارسا نیز او به ژاوی قول ماندن داد. بند فسخ دمبله درماه‌های ژوئن و جولای 50 میلیون یورو بود که تنها 25 میلیون به باشگاه تعلق داشت و در صورت جدایی او، 25 میلیون یورو به خود بازیکن می‌رسید. همه چیز تحت کنترل بود تا اینکه پیشنهاد رسمی پاری‌سن‌ژرمن به دمبله رسید. او پیشنهاد پاریسی‌ها را به بارسا اطلاع داد و گفت: تصمیم به جدایی گرفته است. بارسا و شخص ژاوی تلاش زیادی برای منصرف کردن دمبله داشتند ولی موفق نشدند و دمبله قبل از آگوست بارسا را به مقصد PSG ترک کرد.

بند فسخ او از اول آگوست 100 میلیون یورو می‌شد و تمام پول نیز به بارسا می‌رسید اما از جدایی دمبله بارسا تنها به 25 میلیون یورو رسید و ژاوی نیز یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنانش را از دست داد. انتقالی که برای بارسایی‌ها حکم نوعی خیانت را داشت.

حالا چند ماه بعد از جدایی عثمان از تیم سابقش،او به وقت چهارشنبه شب باید به‌عنوان بازیکن پی اس‌جی برابر بارسا قرار بگیرد و از حالا می‌توان انتظار داشت در بازی برگشت استقبال خوبی از او در مونتجوئیک نشود. منتظر سوت‌ها علیه عثمان باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز