خبرگزاری کار ایران

حسینی: اخراج اوسمار اشتباه بود/ بازی به بازی جلو می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۴۸۷

سید جلال حسینی مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با گل گهر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در اولین بازی سال جدید پس از برد یک گله مقابل گل‌گهر، موفق شد سه امتیاز این بازی خارج از خانه را از سیرجان دشت کند و با یک امتیاز فاصله پشت سر استقلال قرار بگیرد. اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس پس از اعتراض به داوری این بازی از زمین مسابقه اخراج شد و سید جلال حسینی مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد.

سید جلال حسینی در ابتدای نشست گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی بلندی چمن باعث خستگی بازیکنان شد. بچه ها شجاعانه بازی کردند، توانستیم برد خیلی خوبی را به دست بیاوریم و این سه امتیاز در ادامه راه به ما کمک می‌کند. تشکر می‌کنم از هواداران پرسپولیس که در این بازی ما را تنها نگذاشتند.

مربی پرسپولیس در مود اخراج اوسمار اظهار داشت: اوسمار به خاطر بازیکن حریف اعتراض کرد. ما دیدیم که دو مربی گل گهر نیز وارد زمین شدند ولی آقای داور آن‌ها را ندید. اخراج اشتباهی بود زیرا لحظه ای که بازیکن آن‌ها روی زمین افتاده بود و چند بازیکن به سمت او رفتند وسرمربی ما به سوی داور رفت که این موضوع را اطلاع دهد ولی متاسفانه اخراج شد. اخراج بد موقعی بود و آقای بنیادی فر اشتباه کرد.

حسینی در مورد صحنه خطا روی عالیشاه که کادرفنی پرسپولیس معتقد به پنالتی بودند، بیان داشت: کارشناسان بهتر می‌توانند درباره این صحنه نظر بدهند ولی به نظر من پنالتی بود.

وی در مورد نوع بازی پرسپولیس در این بازی که نسبت به بازی‌های گذشته، دفاعی تر به نظر می‌رسید، گفت: تعطیلات کار را برای ما سخت کرده بود و بازیکنانی که به تیم ملی رفتند، از تمرینات جدا شدند ولی امروز بازی خیلی سنگینی با گل‌گهر داشتیم. همه تیم ها در سیرجان مقابل گل‌گهر بازی سنگینی خواهند داشت. ولی بازیکنان ما خیلی شجاعانه بازی کردند، تیم ما در دفاع و حمله توانست کار خیلی خوبی انجام دهد و سه امتیاز مهم این بازی به دست آمد.

حسینی در مورد عدم حضور بیرانوند در این بازی اظهار کرد: جای علی (بیرانوند) همیشه خالی است. او همیشه تاثیر گذار است ولی همه بازیکنان الان در یک سطح خیلی خوبی تمرین می‌کنند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

مربی پرسپولیس در مورد میزان امیدواری پرسپولیس به قهرمانی گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اصلا فکر نمی‌کنیم که در آینده قرار است چه اتفاقی بیافتد. این بازی سخت بود که تمام شد؛ منتظر دو بازی آینده هستیم که امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی اشته باشیم و خوب بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز