خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: باختیم اما احساس غرور می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۴۹۷

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وقتی یک بازی را می‌بازید، طبیعتاً راضی نیستید، اما می‌خواهم بگویم نسبت به بازیکنانم احساس غرور می‌کنم.

به گزارش ایلنا، مارینوس اوزونیدیس پس از شکست گل گهر مقابل پرسپولیس، گفت: وقتی که بازی را می بازید طبیعتا راضی نیستید ولی می‌خواهم بگویم احساس غرور نسبت به بازیکنانم دارم. اگر دقت کرده باشید ما مسیح، نوید و علیزاده را نداشتیم و احمد زنده روح و قائم هم مصدوم شدند. دو سه بازیکن دیگر ما هم سرماخوردگی داشتند. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌هایی بود که با آنها بازی کردیم. در این بازی یک گل خیلی خوب زدند و موقعیت‌های دیگر هم داشتند. ما هم موقعیت داشتیم کما اینکه اول بازی شانس خیلی خوب داشتیم و اواخر بازی هم دو سه شانس خیلی خوب را از دست دادیم.

سرمربی گل گهر افزود: در چنین بازی هایی کیفیت یکی دو بازیکن نتیجه را تعیین می کند. ما مجبور شدیم یکی دو بازیکن را در پست های غیر تخصصی بازی بدهیم. وقتی می بینیم بازیکنان در رختکن از این نتیجه ناراحت هستند نشان می دهد که سطحشان در حال تغییر است. بازی جو خیلی خوبی داشت و طرفداران دو تیم محیط خوبی را فراهم کرده بودند. از فردا باید برای بازی بعدی‌مان تمرکز کنیم. باید ببینیم چه بازیکنانی در اختیار داریم و کدام بازیکنان نمی توانند ما را همراهی کنند.

وی درباره نگرانی هواداران از وضعیت گل گهر در جدول گفت: چه انتظاری داشتید؟‌ ندیدید که چه تغییراتی انجام شده است؟ وقتی جوانگرایی می‌کنید یک روز بالا و یک روز پایین هستید اما ما راهمان را برای ساختن یک تیم خوب، درست می رویم. طبیعی است که همه می خواهیم بالا باشیم. دوباره می گویم می دانید که آیا یک تیم چطور تغییر می‌کند؟ می دانید برنامه ما برای ساختن تیم چیست؟ تا به حال دیده بودید در این تیم تا این میزان بازیکن جوان باشند؟ ما از ۴ تیم بالای جدول بهتر نیستیم. باید واقعیت‌ها را بگوییم اما نمایشی که ما داریم اختلاف زیادی با این تیم ها ندارد. شما باید اطلاعات بیشتری داشته باشید و به همه بگویید چه راهی می رویم. در آخر کار می بینید چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی درباره داوری نیز گفت: داوری خوب بود، اگر هم اشتباهی بوده طبیعی است. داوران برخی اوقات به نفع یا ضرر ما اشتباه می کنند اما همه سعی خود را کرد تا در سطح خوبی قضاوت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز