خبرگزاری کار ایران

کمالوند: ۲ ماه خیلی سخت را پیش رو داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۰۰

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی تیمش در بازی با سپاهان گفت: از بازی سپاهان شناخت داریم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم از اینکه این سعادت نصیبمان شد که یک بار دیگر در خدمت مردم خون‌گرم و خوب خوزستان و شهر عزیز آبادان باشیم. در هر صورت وضعیت تیم همان طور که همه می‌دانند مطلوب نیست. در آخر جدول هستیم اما به آینده امیدواریم. ان‌شاءالله با عزم و تلاشی که من تا امروز در بچه‌ها دیده‌ام بتوانیم جبران کنیم. البته راه بسیار دشوار است و امتیازات بسیار زیادی در ۲۱ بازی گذشته از دست دادیم. خصوصا ما در بازی‌های خانگی بیشتر امتیاز از دست داده‌ایم.

او ادامه داد: در هر صورت امیدوارم بتوانیم در ۹ بازی باقی مانده دست به کار بزرگ بزنیم. گرچه گفتم کار سخت است و نیاز به یک معجزه است و امیدوارم این معجزه اتفاق بیفتد. انسان با امید زنده است. تا سوت پایان آخرین مسابقه‌مان می‌جنگیم و امیدوارم شانس و اقبال به ما رو کند. خداوند خودش شاهد زحمات ما در ۲ هفته اخیر بود. ۲ هفته سخت را پشت سر گذاشتیم. بچه‌های تیم به خوبی کمک کردند و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و از بازی بزرگ با سپاهان با امتیاز بیرون بیاییم.

سرمربی صنعت نفت افزود: در هر صورت اتفاق بد برای صنعت نفت این است که از اول فصل تا کنون در زمین خودی برنده نشده است. این برای صنعت نفت خیلی بد است. به اصطلاح خودمان می‌گفتیم اینجا جهنم زرد است. زمانی که اینجا بودم در نیمه اول کار تیم‌ها را در نیمه اول بازی‌های خانگی تمام می‌کردیم. امیدوارم فردا هوادارانمان به ورزشگاه بیایند.

کمالوند بیان کرد: ما هم نسبت به بازی تیم سپاهان شناخت داریم. سپاهان یک تیم بین‌المللی است و تنها تیمی بوده که به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا از بین تیم های ایرانی راه پیدا کرد. نسبت به سپاهان شناخت داریم و امیدواریم با ابزاری که داریم بازی خوبی انجام دهیم و با امتیاز از زمین بیرون بیاییم و فاصله‌مان را با تیم های بالای سرمان کاهش دهیم.

او اضافه کرد: تمرکز من روی نتایج سایر تیم‌ها نیست. ما باید خودمان ببریم. این موضوع را به بچه‌ها هم گفته‌ام. اگر خودمان برنده مسابقات شویم مطمئن باشید اتفاقات خوبی برای ما می‌افتد.

کمالوند مطرح کرد: خوشبین هستم. شاید از نگاه افکار عمومی ما بازی های آسان تر را در آبادان واگذار کرده‌ایم و حالا با تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان و پرسپولیس که همه مدعی قهرمانی هستند بازی کنیم اما معتقدم که کار نشد ندارد. بچه‌ها کارشان را انجام می‌دهند و امیدوارم که فردا با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

«برای برد می‌روید یا مساوی؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: اجازه دهید مسائل فنی را باز نکنم. نسبت به بازی گذشته یک تغییر تاکتیک خواهیم داشت و امیدوارم که جواب دهد. البته من فکر نمی‌کنم که نتیجه یک بازی در روند ما تاثیرگذار باشد. ما ۹ مسابقه داریم. نه پیروزی در بازی فردا بقا ما در لیگ برتر را قطعی می‌کند نه خدای نکرده اگر نتیجه‌ای غیر از این باشد. فعلا راه زیاد است ما ۲ ماه خیلی سخت را پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم بچه ها بهتر شوند.

او ادامه داد: آن چیز که ما با آن روبرو هستیم ۲ بحث است. اول اینکه اعتماد به نفس بچه‌ها را باید افزایش دهیم. یک بخش به مسائل فنی بر می‌گردد و یک بخش به مسائل روحی و روانی که مهم ترین تاثیر می‌تواند حضور تماشاگران باشد امیدوارم هوادارنمان به ورزشگاه بیایند و با حمایت آنها یک بازی خوب را انجام دهیم.

«فکر می‌کنید صنعت نفت از سه بازی سخت پیش رو چند امتیاز کسب کند؟» کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: توکل به خدا.

او درباره غایبان تیمش در بازی فردا نیز گفت: خدا را شکر همه بچه‌ها را در اختیار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز