خبرگزاری کار ایران

پیروانی: اظهارنظر برای خودشیرینی درست نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۰۳

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به بعضی نقطه نظرات کارشناسان داوری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی به خصوص در نیمه اول، انجام دادیم. امروز مستحق برد بودیم، به هواداران، تیم، بچه‌ها و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه تلاش کردند و خدا را شکر نتیجه دلخواه را گرفتیم.

وی در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند که با بحث بین کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس همراه شده است، تصریح کرد: فکر می‌کنم با صراحت باید اعلام می‌کردند که کادر پزشکی تیم ملی اشتباه کرده است. اگر مصدوم بود و MRI گرفته بودند، به صورت علمی مشخص بود که بازیکن مصدوم است. چرا او را با خودشان به ترکمنستان بردند؟ اجازه می‌دادند که در ایران کارهای مداوایش انجام شود. فکر می‌کنم اشتباه آنها اشتباه بزرگی بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اصلاً بحث حضور یا عدم حضور بیرانوند نیست او با اختلاف بهترین دروازه‌بان ایران است، ولی بحث من است که باید همکاری و تعامل بهتری با باشگاه داشته باشند. آرزوی همه این است که به تیم ملی بروند ولی اینطور نیست که بازیکن برود و مصدوم به باشگاه بازگردد.

پیروانی راجع‌به صحنه‌ای که منجر به اخراج اوسمار توسط داور شد، گفت: آقای اوسمار آمد حس انسان دوستی و کار مردانه بکند و یک متر به داخل زمین رفت. البته برخی نفرات تیم حریف هم در زمین بودند. با اینکه فکر می‌کنم این تصمیم یک مقدار سخت‌گیرانه بود. اصلاً داوری خوب یا بد، در نهایت  فقط یک گله دارم. بعضی کارشناسان الان نظر دادند این بود، این نبود. برای اینکه بحث را لوث نکنید، نظر ندهید. اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. ما خسته نباشید به کار داوری می‌گوییم و زحمت خودشان را کشیدند، ولی اینکه برای شیرین کردن خودتان، اظهارنظر مخالف بکنید کار درستی نیست.

«پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی نداشت اما صحبت از این تیم بود که اگر صحنه مشکوک مربوط به سرخپوشان بود، برای آنها گل محسوب می‌شد.»، وی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: ما پرسپولیس هستیم و همه آن می‌شناسند. تیم بزرگی هستیم و تیم‌های دیگر قابل احترام هستند. باید به هم احترام بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز