خبرگزاری کار ایران

اوضاع عجیب در بایرن مونیخ با توخل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۵۳۷

تضمین شغلی توماس توخل در بایرن با واکنش دو چهره مطرح این تیم روبه‌رو شد.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا روبه‌روی هایدنهایم به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد. 

شاگردان توماس توخل در ابتدا با دو گل از حریف پیش بودند اما سه گلی که هایدنهایم زد باعث شد که آنها یک شکست دیگر را هم در این فصل تجربه کنند و در آستانه بازی برابر آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرایط سختی را تجربه کنند. 

توخل که در کنفرانس خبری پس از بازی، از محل برگزاری نشست خشمگین بود، ازعملکرد تیمش نیز گیج به‌نظر می‌رسید و از شدت عصبانیت داشت سکته می‌کرد! پاسخ این مرد ۵۰ ساله به سؤال مایکل لئوپولد، خبرنگار اسکای، در مورد نتایج منفی یک کلمه بود: «نمی‌دانم». لئوپولد ادامه داد و پرسید که آیا فقدان ذهنیت یا کیفیت دلیل آن است؟ توخل در حال تقلا برای یافتن کلمات پاسخ داد: «پاسخ دادن به آن مشکل است.» 

لحظاتی بعد توخل به این پاسخ رسید: «در نیمه دوم که بازی 2-0 بود،  لحظاتی همه چیز را تحت کنترل داشتیم. برای ما دشوار است که تمرکز و سطح را بالا نگه داریم، چه درعرض چند هفته و چه در بازی.» توخل سپس توضیحی برای اینکه چرا بایرن برتری خود را در نیمه دوم از دست داد، یافت: «از دست دادن برد، نتیجه منطقی‌ای برای نیمه دوم و نحوه شروع آن بود. بسیار بی‌دقت بودیم و بازیکنان از نظر فردی در دوئل‌ها بسیار ضعیف بودند.» 

در ادامه توخل از محل برگزاری مصاحبه شکایت کرد. وقتی پرسیده شد چگونه می‌توان تیمش را با جو و روحیه‌ای مثبت به بازی با آرسنال برساند، پاسخ داد: «الان نمی‌دانم. فردا می‌دانم، روز بعد می‌دانم. اما الآن ما در برابر تماشاچیان قرار داریم،  بنابراین سخت است در مورد پیامدها و چیزهای مثبت صحبت کرد.» 

پس از تلاش لئوپولد برای یافتن پاسخ،  توخل عصبانی شد: «ما در مقابل هواداران هایدنهایم هستیم،  تازه ۳-۲ باختیم و قراراست انگیزه مثبتی پیدا کنم؟ فقط ده دقیقه از سوت پایان گذشته است.» 

با این حال و با وجود نمایش‌های ضعیف بایرن‌مونیخ و انتقادات زیاد از توخل، اخراج زودهنگام این مربی پیش از تقابل با آرسنال در برنامه مدیریت بایرن‌مونیخ قرار ندارد. مکس ابرل،  مدیر باواریایی‌ها در گفت‌وگو با ZDF در پاسخ به سؤالی درباره اخراج توخل اظهار داشت: «در حال حاضر اصلاً به مزخرفی مثل جست‌وجو برای مربی جدید فکر هم نمی‌کنم. حالا همه چیز به بازی روز سه‌شنبه بستگی دارد. همه چیز به اندازه کافی پیچیده است. ما باید سه‌شنبه به لندن برویم و با تیمی روبه‌رو شویم که با تمام احترام به هایدنهایم، از نظر سبک فوتبال یک کلاس بالاتر از آنهاست. ما باید واقعاً شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر دهیم تا در این بازی سیلی محکمی به صورت‌مان نخورد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز