خبرگزاری کار ایران

حسینی: از یک امتیاز راضی هستم/ شرافتمندانه بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۳۲

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم معتقد است تیمش در کنترل کردن بازی موفق بوده و توانستند به بازی برگردند.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی سرمربی آلومینویم اراک پس از تساوی مقابل تراکتور در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوب بود. ما قبل از دریافت گل خیلی با برنامه بازی کردیم و توانستیم راه ارتباطی آن‌ها را قطع کنیم. برخلاف جریان بازی و با توجه به خلاقیت فردی تیم حریف گل خوردیم.                

وی افزود: می‌دانستیم که می‌توانیم به  بازی برگردیم. فکر می‌کنم هیچ تیمی این طور مقابل تراکتور بازی را بر نگردانده بود. تراکتور هم در پرس و هم در باز پس‌گیری در این زمین قوی است. فکر می‌کنم بازی خوبی بود و من از این امتیاز علی رغم اینکه می‌توانستیم زودتر به گل برسیم، راضی هستم. وقتی موقعیت گیر می‌آوریم باید از آن استفاده کنیم اما بازی خوب تیم شما اگر در زمین تراکتور که در باز پس‌گیری توپ و پرسینگ خوب کار می‌کند، رضایت‌بخش است.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره گل تماشایی آلومینیوم در بازی گذشته و عدم تکرار آن گل در این بازی گفت: در بازی گذشته تیم حریف هم اجازه داد که آن مدلی گل بزنیم. تراکتور در پرسینگ و باز پس گیری خوب بود و بازیکنان جوان ما دقایقی حفظ توپ خوب داشتند. فکر کنم هیچ تیمی در این زمین به این شکل بازی را کنترل نکرده بود.

سرمربی آلومینیوم در پایان افزود: ما تیمی هستیم که سقوط نمی‌کنیم و با بالای جدول هم فاصله زیادی داریم. همیشه سعی می‌کنیم شرافتمندانه بازی کنیم. ما سپاهان و پرسپولیس را شکست داده‌ایم و سعی می‌کنیم مقابل همه تیم‌ها بهترین بازی را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز