خبرگزاری کار ایران

نصرتی: نباید فاصله‌مان با صدر بیش‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۳۷

محمد نصرتی مربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، محمد نصرتی مربی تراکتور در نشست خبری بعد از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: خیلی ناراحت هستیم که نتوانستیم امتیاز کامل از بازی کسب کنیم؛ خیلی حیف شد.

وی ادامه داد: ما اگر از این دو بازی اخیر یک پیروزی و یک باخت به دست آورده بودیم، بهتر از این بود. استقلال و سپاهان امتیاز از دست داده‌اند، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول وجود داشت. باید بیشتر تمرکز کنیم. می‌دانستیم بازی سختی است. این نکات را به بازیکنان گفته بودیم و همچنین اشاره کرده بودیم که حریف روی ضربات ایستگاهی و ضدحمله خطرناک است. آنان مخصوصاً در نیمه دوم موقعیت چندانی نداشتند و پورحمیدی حتی یک شیرجه هم نرفت. وقتی از حریف پیش افتادیم، دوندگی‌ و شجاعت‌مان کم شد. فکر می‌کردیم بازی تمام شده است.

نصرتی تأکید کرد: با انگیزه بیشتر باید کار کنیم و با ریکاوری خوب آماده بازی با ذوب‌آهن شویم تا امتیاز کامل کسب کنیم و فاصله‌مان با صدر بیشتر نشود.

مربی تراکتور خاطرنشان کرد: ما بعد از اینکه از حریف پیش افتادیم، برای محافظت از دروازه باید دوندگی بیشتری داشتیم و در موضوع مالکیت توپ با شجاعت بالا کار می‌کردیم. آن طور که باید و شاید نتوانستیم پرتعداد حمله کنیم. اگر با برتری عددی در یک سوم دفاعی حریف کار می‌کردیم، می‌توانستیم به یک گل دیگر دست یابیم.

وی با انتقاد از داوری مسابقه، ادامه داد: کارشناسان داوری باید نظر بدهند، ولی خطا روی مهدی هاشم‌نژاد صد درصد پنالتی بود. خطا روی آلوز هم اگر بیرون از محوطه بود، باید خطای دو ضرب اعلام می‌شد. حریف خیلی پشت توپ قرار می‌گرفت و دوندگی بالایی داشت.

وی در رابطه با تغییرات زیاد در ترکیب تیم، بیان کرد: شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و آقای خمز صلاح دانست از این ترکیب استفاده کند. می‌دانستیم حریف از کانال‌های کناری ضدحمله می‌زند و به همین دلیل کریم‌آذر و هاشم‌نژاد که بازیکنان سرعتی هستند را در ترکیب قرار داده بودیم. هاشم‌نژاد عملکرد خوبی داشت و گل زد. سعید کریم‌آذر مدت‌ها در این پست بازی نکرده بود؛ ولی تلاش خودش را انجام داد. 

مربی تراکتور ادامه داد: ما به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که حریف روی ضربات ایستگاهی خطرناک است و این موضوع را خیلی تأکید کرده بودیم. خیلی ناراحت کننده است که دقیقاً از این ناحیه ضربه خوردیم.

نصرتی در پاسخ به این سوال، آیا فشردگی مسابقات در نتایج کسب شده تاثیرگذار بود؟ بیان کرد: فشردگی مسابقات برای تیم‌های میهمان تاثیرگذار است؛ ولی ما میزبان بودیم و خوب ریکاوری کرده بودیم. بازیکنان ما امروز از نظر انرژی خوب بودند و کوچکترین موقعیت در نیمه دوم به حریف ندادیم. اما خطاهای بی‌مورد مرتکب شدیم و روی صحنه گل، وزش باد هم تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز