خبرگزاری کار ایران

پیش بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

فینال زود هنگام میان آنچلوتی و پپ

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۹۴۹

منچستر سیتی و رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

رئال مادرید در هر 11 حضور آخر خود در 1/4 نهایی صعود کرده و آخرین بار موناکو در فصل 2004-2003 موفق به حذف حریف شد. آن‌ها از 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 مساوی داشتند؛ کهکشانی‌ها هم اکنون با 75 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و تقریبا قهرمانی این تیم قطعی خواهد بود.

در سوی مقابل سیتیزن‌ها در هر 3 حضور آخر در یک‌چهارم موفق به صعود به نیمه‌نهایی شده‌اند و آخرین بار لیون در فصل 20-2019  موفق به حذف آبی‌های منچستر شد. آن‌ها که رقابت تنگاتنگی را در مسیر قهرمانی با آرسنال و لیورپول تجربه می‌کنند،  از 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 مساوی کسب کره و با 70 امتیاز در رده سوم لیگ جزیره قرار گرفته‌اند.

رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در طول این چند سال؛ 10 بار مقابل هم قرار گرفتند که 4 برد سیتی، 3 تساوی و 3 برد نیز سهم رئال است.

رئال پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آید این در حالی است که منچسترسیتی تنها یک قهرمانی در تاریخ این رقابت ها دارد که آن هم فصل قبل با هدایت گواردیولا به دست آمد. 

کایل واکر، ناتان آکه و یوشکو گواردیول به همراه تیم به مادرید سفر نکردند و غایبان قطعی دیدار رفت مقابل رئال مادرید هستند.  مانوئل آکانجی و روبن دیاز دو گزینه قطعی سیتی برای این دیدار هستند و برای گزینه سوم خط دفاع، پپ فقط لوئیس و استونز را در اختیار دارد.

کارلو آنچلوتی تنها داوید آلابا و تیبو کورتوا را مقابل سیتیزن‌ها در اختیار ندارد.

رویارویی دوباره رئال مادرید و منچسترسیتی در سومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، نوید یک جدال جذاب را می‌دهد و باید دید شاگردان کارلو آنچلوتی به دیدار فینال می‌رسند، یا پپ گواردیولا دست بالاتر را خواهد داشت؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز