خبرگزاری کار ایران

تکذیب حذف استقلال از آسیا

باشگاه استقلال: دغدغه و نگرانی بابت مجوز حرفه ای نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۵۳

باشگاه استقلال در بیانیه ای اعلام کرد شایعه مطرح شده در خصوص حذف استقلال از آسیا کذب می‌باشد.

به گزارش ایلنا، شایعه حذف استقلال از آسیا برای چندمین بار مجددا مطرح شد و باشگاه استقلال نیز برای رفع نگرانی هوادارانش، در بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود 10 خرداد روزی است که فدراسیون فوتبال باید اسامی تیم هایی که موفق به کسب مجوز حرفه ای شده‌اند را به AFC اعلام کند و طبیعتا تا آن تاریخ حذف هیچ تیمی قطعی نخواهد بود.

باشگاه استقلال ضمن تکذیب این موضوع در بیانیه خود نوشت:

در شرایطی که باشگاه استقلال تمامی مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه ای را بی کم و کاست در مهلت قانونی بارگذاری کرده، متاسفانه امروز برای چندمین بار، برخی به اصطلاح خبرنگار و فعال فیک مجازی، به قصد ایجاد تقابل میان باشگاه و هواداران، شایعه کذب حذف استقلال از آسیا را به راه انداخته اند.

باشگاه استقلال یک بار دیگر تاکید می کند هر آنچه باید برای دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری شود را تمام و کمال انجام داده و هیچ گونه دغدغه و نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا ندارد.

در حال حاضر تنها کار باقی مانده تفکیک مالکیت دو باشگاه است که وزیر محترم ورزش و جوانان با جدیت پیگیر انجام این فرآیند است و خوشبختانه هنوز برای نهایی شدن این کار فرصت باقی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز