خبرگزاری کار ایران

آل‌ نعمه: برای پیروزی مقابل شمس آذر ظاهر می‌شویم/ چهار غایب داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۶۹

مربی تیم فولاد می‌گوید که این تیم می‌خواهد جایگاهش را در جدول بهتر کند و این کار را زا بازی فردا انجام خواهند داد.

به گزارش ایلنا، فولاد و شمس آذر در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر، فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند. احمد آل نعمه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد. در ابتدای این نشست اعلام شد که عبدالله ویسی سرمربی فوتبال فولاد خوزستان به دلیل اخراج در بازی قبل امکان حضور در نشست را نداشت.

آل نعمه در مورد بازی فولاد با شمس آذر گفت:  فردا بازی مهمی با شمس آذر داریم که تیم خوب و سختکوشی است، مربی جوانی دارد و به طور حتم تدابیر لازم را برای آن اتخاذ کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و فردا با انرژی کافی حاضر خواهیم شد، روزهای پیش یک بازی هجومی داشتیم، فردا به طور حتم برای پیروزی مقابل شمس آذر ظاهر خواهیم شد.

وی افزود: به شرایطی رسیدیم که جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم، با اینکه سه تا چهار بازیکن ما مصدوم هستند، اما فردا با قوت بازی خواهیم کرد.

مربی فولاد در مورد غایبان این تیم مقابل شمس آذر توضیح داد: چهار بازیکن غایب داریم به دلیل چهار اخطاره بودن نیستند و بازیکنان جانشین خوبی داریم و جوان‌های خیلی خوبی داریم که جای بازیکنان محروم را پر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز