خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۹۸۵

پرسپولیس مقابل ملوان نیز از ترکیب آشنای خود استفاده می‌کند و نسبت به بازی قبل تغییری ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر، از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان خواهد بود.

سرخپوشان که با پیروزی در بازی گذشته موفق شدند فاصله خود را با استقلال به یک امتیاز برسانند، در این بازی خانگی نیز به دنبال کسب 3 امتیاز هستند تا در صورت لغزش مجدد رقیب سنتی‌شان، به صدر برسند. اما ملوان که شگفتی ساز لیگ بیست و سوم ظاهر شد، در این فصل از همه مدعیان امتیاز گرفته و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. از این رو پرسپولیس علی‌رغم عملکرد درخشان خود در نیم فصل دوم، مقابل ملوان کار سختی را در پیش دارد.

اوسمار در پرسپولیس به ترکیب ثابت خود دست پیدا کرده و در این بازی نیز با همان ترکیب آشنا و همیشگی، تیمش را روانه میدان خواهد کرد.

امیر رضا رفیعی که در بازی قبل توانست مطمئن نشان دهد و خیال کادرفنی پرسپولیس را از این پست در غیاب بیرانوند تا حدودی راحت کند، در این بازی نیز در ترکیب قرار می‌گیرد. او در هر دو بازی که به کار گرفته شده، کلین شیت کرده است.

محمد حسین کنعانی زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع قرار خواهند گرفت و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن به عنوان دفاع های چپ و راست، خط دفاعی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد.

علی‌رغم ترافیک زیادی که درخط میانی پرسپولیس برای فیکس شدن وجود دارد، اما اوسمار دست به تغییر چینش هافبک‌های خود نمی‌زند و مانند بازی گذشته مسعود ریگی و سروش رفیعی در پست 6 و 10 قرار می‌گیرند. مهدی ترابی و اوستون اورونوف که با همکاری هوشمندانه خود در بازی قبل تک گل پرسپولیس را به ثمر رساندند، در این بازی نیز به صورت فیکس بازی خواهند کرد.

عیسی آل‌کثیر با وجود اینکه در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی بر جای نگذاشته، اما از نظر کادرفنی سرخ‌ها، او به وظایفش در زمین عمل می‌کند و از این رو او مانند بازی‌های گذشته در نوک خط حمله به صورت فیکس بازی خواهد کرد. در کنار او امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز