خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: امروز ما را مسخره کردند/ چیزی برای باختن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۸۶

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی با هوادار از تصمیمات داور دیدار تیمش برابر هوادار به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، ماریوس اوزونیدیس سرمربی یونانی تیم نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم هوادار اظهار داشت: ما هدف‌مان را از قبل می‌دانستیم و آمده بودیم که برنده این بازی شویم. همچنین هدفی که از ابتدای فصل دنبالش بودیم و می‌خواستیم یکسری بازیکن را هم برای فصل جاری و هم فصل آینده آماده کنیم، اما دوست نداریم اینطور ببازیم. من دوست ندارم درباره تیم هوادار صحبت کنم، برای اینکه طبیعی است آنها آمده بودند که با قدرت بازی کنند و اجازه ندهند ما کاری را صورت بدهیم.

وی که به شدت از تصمیمات داور این بازی ناراحت و عصبانی بود، افزود: چیزی که هست، این است که بهتر است بعضی روزها بیایند و بگویند که امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند. خب چگونه می‌خواهید سطح فوتبال را تغییر بدهید؟

اوزونیدیس تصریح کرد: از اول فصل اشتباهات محرزی علیه ما می‌شود. من همیشه احترام گذاشته‌ام و هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما امروز ما را مسخره کردند. من از اول فصل همیشه به بازیکنانم قبل از مسابقه گفته‌ام که حق ندارند به داوران اعتراض کنند، ولی حق دارم و می‌بینیم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

سرمربی گل‌گهر گفت: چیزی برای باختن نداریم، اما نه اینکه به خاطر یکسری مسائل دیگر، تیم مقابل باید پیروز شود و ما بازنده شویم. از دقیقه اول مشخص بود که داور می‌خواهد چه کار کند. در کل آرزوی خوبی برای تیم هوادار و مسعود شجاعی دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز