خبرگزاری کار ایران

بهزاد غلامپور: کسی نمی‌خواهد استقلال قهرمان شود/ حق حسینی شماره یک تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۱۴

بهزاد غلام‌پور مربی استقلال پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، بهزاد غلامپور پس از بازی با آلومینیوم گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها امروز خیلی زحمت کشیدند حق‌شان ۳ امتیاز بود که به این مهم دست پیدا کردیم.

او درباره کلین شیت سیدحسین حسینی گفت: سید همیشه برای باشگاه، خودش و تیم سنگ تمام می‌گذارد. تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهد و به نظرم حقش است که تیم ملی شماره یک باشد.

غلامپور درباره خالدآبادی توضیح داد: خالدآبادی از جوان‌های آینده‌دار استقلال است و اگر ما روی او حساب نمی‌کردیم به استقلال نمی‌آمد ولی ما روی خالدآبادی حساب کردیم و نظر داریم.

او درباره بازی اظهار داشت: امروز تیم اراک زمین را آب ندادند، در حالی که قرار بود بدهند. به نظر من یک کار غیرحرفه‌ای بود. کسی نمی‌خواهد باشگاه استقلال قهرمان بشود. داوری خیلی مشکل داشت و همه را به اراک داد و ۵۰-۵۰ نبود. باید یک فکری یه حال استقلال کرد. مسئولین باشگاه به فکر استقلال نیستند و هیچ کدام نمی‌آیند. باشگاه همراه تیم نیست وقتی باشگاه همراه نباشد همه سرد می‌شوند. ما، بازیکنان، کادر و تدارکات همه هستیم ولی ۵۰ نفریم و هیچکس با ما و هواداران ما نیست.

مربی استقلال صحبت‌هایش درباره قهرمانی استقلال را اینطور ادامه داد: نمی‌گذارند ما قهرمان شویم‌. کسی نمی‌گذارد استقلال قهرمان شود. داوری امروز را هم دیدید. خدا به ما کمک کرد ۳ امتیاز را گرفتیم وگرنه آن ۳ امتیاز را هم نمی‌گرفتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز