خبرگزاری کار ایران

ترابی: باید منتظر لغزش استقلال باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۳۲

بازیکن پرسپولیس در مورد رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: همه چیز دست استقلال است و منتظر لغزش این تیم هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی ترابی پس از پیروزی مقابل ملوان گفت: به همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم راضی بوده باشند. می‌دانستیم بازی سختی داریم چون ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ است. خدارا شکر سربلند بیرون آمدیم.

او در مورد شرایط حضور پرسپولس در کورس قهرمانی گفت: تلاشمان را می‌کنیم که همه بازی‌ها را برنده شویم اما همه چیز دست استقلال است. آنها یک امتیاز بالاتر هستند و باید منتظر لغزش آنها باشیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و الان فقط به فکر بازی با نفت هستیم. 

ترابی در مورد اینکه به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شده است بیان کرد: از همه کسانی که انتخابم کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم لیاقتش را داشته باشم.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته شده گل این تیم آفساید بوده است، اظهار کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم. درباره کسی صحبت نمی‌کنیم. بازی به بازی هم پیش می‌رویم. امیدوارم برایمان اتفاق خوب پیش بیفتد. 

او در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: هنوز شرایط تغییر نکرده است. اولین مرحله صحبت کردند اما هنوز صحبت دیگری نشده است.

او در مورد صحبت با تیم‌های دیگر گفت: با هیچ باشگاهی تا الان صحبت نکرده‌ام.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز