خبرگزاری کار ایران

حسینی: هر کسی هر حرفی که دلش بخواهد می‌زند/ به آخر فصل فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۳۵

مربی پرسپولیس معتقد است کمیته انضباطی واکنشی نسبت به صحبت های جنجالی در مورد پرسپولیس ندارد و همین باعث می‌شود این حاشیه ها ادامه دار باشد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در پایان دیدار پرسپولیس و ملوان در نشست خبری د رمورد بازی با ملوان گفت: شرایط نیم فصل دوم مشخص است، بازی‌ها سخت شده و تیم‌هایی که در قامت مدعی هستند کار به مراتب سخت‌تری در پیش دارند. بعد از بازی سختی که برابر گل‌گهر داشتیم امروز در برابر ملوان هم که نتایج خوبی گرفته، ۳ امتیاز گرفتیم و همه بازیکنان با تلاش مضاعف خود یک بُرد دیگر را برای پرسپولیس رقم زدند.

وی ادامه داد: باید از هواداران و همراهان همیشگی پرسپولیس تشکر کنیم که در این بازی هم با ما بودند. با حضور هواداران، تیم با انگیزه بیشتری به میدان می‌رود و این حمایت‌ها ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. باید این مسیر را ادامه دهیم و با قدرت اهداف خود را دنبال کنیم.

مربی پرسپولیس درباره صحبت‌ رقبا در مورد پرسپولیس گفت: ما زیاد فکر نمی‌کنیم ولی سال‌هاست که این اتفاق می‌افتد. هر کسی هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند و کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد. نه این سال فکر می‌کنم چندین سال که قهرمان می‌شدیم حرف‌هایی زده می‌شد که بدتر بود. متاسفانه اگر ما بخواهیم صحبتی کنیم خیلی زود برخورد می‌کنند. چندین بار گفتیم که اگر قرار باشد جواب بدهیم، می‌توانیم جواب بدهیم. از ما می‌خواهند که این کار را نکنیم و این اشتباه است. باید جواب بدهیم و شرایط طوری شده هر کسی هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌گوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق تا الان کاری نکرده‌اند که کار خوبی نیست. اصلا دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم. در این سال این کارها را انجام داده‌ایم و یکسری نهادها مثل کمیته انضباطی و اخلاق هستند که برخورد نمی کنند و باعث می‌شود درمورد هر چیزی صحبت کنند.

وی در واکنش به سؤالی در این باره که آیا سازمان لیگ دقیقاً مشخص کرده است که در صورت تساوی امتیازات پرسپولیس و استقلال در پایان لیگ، آیا قانون گل زده در خانه حریف در بازی‌های رو در رو تعیین‌کننده قهرمان خواهد بود یا خیر، گفت: اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم. هفت بازی دیگر وجود دارد و بازی به بازی جلو می‌رویم. به آخر فصل فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی بعد است تا همین شرایط را حفظ کنیم و بازی خوبی انجام دهیم. الان نمی‌خواهم در مورد اینکه سازمان لیگ چه گفته و چه شده است صحبت کنم.

حسینی درباره تعویض‌های تیم پرسپولیس و اینکه ظاهراً تمام تعویض‌ها در هر بازی به صورت یکسان و در دقایق یکسان انجام می‌شود، عنوان کرد: بعد از تعطیلات سخت است. دو بازی سنگین هم انجام دادیم. این هم تفکرات سرمربی و تصمیمات او است. امیدوارم همه کمک کنند تا همین شرایط را داشته باشیم. حالا هر تعویضی انجام شود و هر کسی بازی کند فقط باید در راستای این باشد که به تیم کمک کند.

وی درباره داوری این مسابقه گفت: کارشناسان می‌توانند بهتر نظر دهند. اینکه داور خوب سوت زده یا نه را امیدوارم کارشناسان نظر دهند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از تعطیلات سخت است به بازی‌ها برگردید. ضمن اینکه ما با دو تیم خیلی خوب بازی کردیم. گل‌گهر و ملوان تیم‌های خوبی هستند و بچه‌ها خیلی تلاش کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز