خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات سیزم، محوریت نشست تقوی و فولادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۴۴

رئیس فدراسیون والیبال در نشستی با امیر فولادی و دیگر مدیران نیروهای مسلح در خصوص برگزاری مسابقات سیزم قول همکاری داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، شورای بین‌المللی ورزش‌های نظامی که به اختصار سیزم (CISM) خوانده می‌شود، در ۱۸ فوریه ۱۹۴۸ در شهر نیس در فرانسه با هدف ایجاد پیوند میان مهارت‌های نظامی و رشته‌های ورزشی مرتبط تأسیس شد و در سال ۱۹۹۵ از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به رسمیت شناخته شد و در همین سال اولین دوره بازی‌های ارتش‌های جهان را در رم برگزار کرد. هم‌اکنون ۱۲۷ کشور عضو این سازمان هستند و امسال این رقابت‌ها در ایران برگزار خواهد شد.

براین اساس صبح امروز (شنبه 25 فروردین ماه) جلسه‌ای با حضور سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، امیر جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، سرهنگ رئیسعلی حاتمی رئیس تربیت بدنی نیروی انتظامی، ناخدا مهران تیمورنژاد مدیر مسابقات اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح، عیسی سنگدوینی دبیر هیات والیبال نیروهای مسلح، سرگرد قلی‌زاده دبیر سیزم، سرهنگ علی تیموری رئیس کمیته مسابقات فراجا، سرهنگ سیروس رضایی معاون رئیس اداره ورزش نیروهای مسلح، هادی یزدان پناه رئیس کمیته داوران نیروهای مسلح و محسن ترابی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال برگزار شد و هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر مسابقات والیبال سیزم در تهران صورت گرفت.

در این جلسه مقرر شد مسابقات سیزم از 28 شهریور تا چهارم مهر ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردد و تیم‌های شرکت کننده تا 15 اردیبهشت مشخص خواهند شد.

در این جلسه طرفین ضمن ارائه دیدگاه‌ها و اهداف و برنامه‌های خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها، تاکید کردند که به دلیل قهرمانی تیم‌های نیروهای مسلح ایران در سال‌های گذشته حضور قدرتمند تیم کشورمان در این رقابت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در پایان سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات قول همکاری و حمایت داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز