خبرگزاری کار ایران

تجلیل وزیر ورزش از پدیده ایرانی پینگ‌پنگ جهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۷۷

وزیر ورزش: این وظیفه را داریم که با حمایت از ورزشکاران باعث شویم اتفاقات مهمی رخ دهد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بنیامین فرجی پینگ‌پنگ باز ملی‌پوش کشورمان که درحال حاضر در صدر رنکینگ بهترین پینگ‌پنگ‌بازان زیر ۱۹ ساله جهان قرار دارد امروز با حضور در وزارت ورزش با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد‌.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توجه وزارتخانه برای حمایت از استعدادها اظهار داشت: یکی از برنامه‌های حمایتی ما موضوع بورسیه برای استعدادهای برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است که از سوی فدراسیون صورت خواهد گرفت.

وی افزود: به دنبال این هستیم که در رشته‌هایی مثل پینگ‌پنگ که ظرفیت بسیار خوبی داریم در المپیک مدال‌آوری داشته باشیم. نباید در المپیک تنها به چند رشته خاص بسنده کنیم. بنیامین یک استعداد خدادادی است که با همت خانواده و حمایت‌های فدراسیون توانسته موفقیت‌های خوبی را رقم بزند و ما نیز حمایت خواهیم کرد که این موفقیت‌ها در المپیک خود را نشان دهد.

بنیامین فرجی ملی‌پوش پینگ پنگ کشورمان نیز در این جلسه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم با وزیر ورزش دیدار داشته باشم و قطعاً این توجه وزیر انگیزه‌هایم را برای آینده بیشتر خواهد کرد. همه تلاش من این است که بتوانم پرچم کشورم را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز درآورم و قطعاً اگر حمایت‌ها از من ادامه داشته باشد می‌توانم به طلای المپیک دست پیدا کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز