خبرگزاری کار ایران

عبور رئال مادرید از 100 گل بدون حضور کریم و رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۱۱

رئال مادرید از رکورد 100 گل در این فصل عبور کرد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با سه گلی که سه‌شنبه گذشته در برنابئو مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، از رکورد 100 گل در این فصل گذشت. کهکشانی‌ها در نخستین فصل بدون کریم بنزما، تاکنون 101 گل به ثمر رسانده‌اند که فقط سه تای آنها از ضربات پنالتی بوده است. رئال در 43 بازی انجام شده در تمامی رقابت‌ها این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

در لالیگا رئال مادرید با 66 گل زده پس از 30 بازی، صدرنشین است. در لیگ قهرمانان، رئال در 9 بازی 21 گل زده (16 گل در مرحله گروهی، دو گل در مرحله یک هشتم نهایی مقابل لایپزیش و سه گل در بازی رفت یک چهارم نهایی مقابل سیتی)، در کوپا دل ری پنج گل به ثمر رسانده و در سوپرجام اسپانیا نیز با زدن پنج گل به اتلتیکو و چهار گل به بارسا در مجموع 9 گل به ثمر رساند.

آنها تنها در یک بازی موفق به گلزنی نشده‌اند. در هفته دوازدهم لیگ مقابل رایو وایه‌کانو در سانتیاگو برنابئو، جایی که رئال باوجود 22 شوت که 5 تای آنها در چهارچوب بود، نتوانست از تساوی بدون گل فراتر برود.

جود بلینگام با 20 گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن رئال است، اگرچه در 13 بازی اخیر خود برای سفیدپوشان تنها سه گل زده است (دو گل مقابل خیرونا و یک گل از روی پنالتی مقابل آلمریا در برنابئو). پس از او وینیسیوس جونیور (18)، رودریگو گوئس (16)، خوسلو ماتو (14) و براهیم دیاز (9) قرار دارند. در این فصل 16 بازیکن برای رئال گلزنی کرده‌اند.

رئال مادرید فصل گذشته را با 127 گل در 61 بازی به پایان رساند. کریم بنزما با 31 گل بهترین گلزن بود و وینیسیوس (23) و رودریگو (19) در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رکورد گلزنی رئال در فصل 12-2011 به ثبت رسید، زمانی که تیم تحت رهبری ژوزه مورینیو پرتغالی و با کریستیانو رونالدو و بنزما به عنوان دو مهره هجومی مرگبار، 174 گل در 58 بازی به ثمر رساند که 121 گل از آنها در لیگ بود. فوق ستاره پرتغالی درمجموع 60 و بنزما 32 گل زدند. گونسالو ایگواین آرژانتینی هم 26 گل زد. تنها یک گل کمتر (173 گل در 60 بازی) رکورد رئال مادرید در فصل 17-2016 با زیدان بود. بهترین گلزنان رئال، کریستیانو رونالدو (42)، آلوارو موراتا (20) و کریم بنزما (19) بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز