خبرگزاری کار ایران

تونی تراکتوری ها و اریکسن، روی جلد روزنامه پرتغالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۱۹

رونامه رکورد پرتغال تصویری از تونی اولیویرا، سرمربی محبوب و سابق تراکتور را روی جلد برده است.

به گزارش ایلنا، در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، بنفیکا میزبان مارسی بود که در آن شاگردان راجر اشمیت موفق شدند حریف‌شان را در استادیوم دا لوز 2-1 شکست دهند. عقاب‌ها برای این بازی، از اسون گوران اریکسون سرمربی سابق و مطرح خود دعوت کرده‌ بودند تا به ورزشگاه بیاید. مربی سوئدی‌ای که چندی پیش اعلام کرد به بیماری سرطان دچار شده ولی برای این بازی راهی لیسبون شد تا بازی تیم سابقش را از نزدیک ببیند.

اما نکته جالب برای علاقه‌مندان به فوتبال ایران، این بود که تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتور و دستیار اریکسون در بنفیکا هم راهی فرودگاه شد تا از همکار قدیمی و سابق خود استقبال کند. اولیویرا و اریکسون موفق شدند که در دو مقطع، سه قهرمانی لیگ برتر پرتغال و یک قهرمانی جام حذفی را با بنفیکا به دست بیاورند. به طور کلی، اولیویرا شش قهرمانی لیگ، پنج قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی سوپرجام پرتغال را با بنفیکا کسب کرده است. در این میان، روزنامه رکورد تصویری از ملاقات تونی و اریکسون را روی جلد خود برد.

سرمربی سوئدی در فرودگاه درخصوص همکار سابقش گفت: «دیدن تونی همیشه لذت‌بخش است. یک دوست عالی، مربی بزرگ، بازیکن سابق بزرگ، عالی، عالی، عالی. دیدن او برای من مهم خواهد بود. دیدن بنفیکا نیز همیشه لذت‌بخش است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز